• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

wegvallen internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

tasso

Het volgende ik heb dus een motorola modem en daaraan een gamingrouter 300 xr van sitecom.
In die sitecom zit een devolo adapter zodat ik boven bedraad internet heb zonder kabels te trekken. Heb hiervoor KPN gehad en werkte altijd perfect.
Had wel in plaats van de sitecom een experiabox maar de adapter werkte perfect. Nu heb ik sinds mei alles in 1 10mb.
Werkte ongeveer anderhalve maand goed en na een grote onderhoudsbeurt bij Ziggo echt slecht.
De ene dag minder problemen dan de andere en ik weet niet waneer de interverbinding nu weer weg valt. De ene keer na 10 minuten en de andere weer na een uur of dan weer na een half uur gek wordt je ervan.\
Het lijkt wel of de problemen in de avond groter zijn dan overdag.\Ja krijg van de helpdesk het fantastische antwoord moet je sitecom bellen maar voor wat???
Die doet gewoon zijn werk goed want als die niet goed zou zijn dan zou hij het elke dag moeten doen en ook met vaste tijden.
Speel veel cod 4 en daar zie je dan de verbinding met 4 balkjes en dan ineens kakt heel de verbinding in en zakt naar een oranje balkje en dan valt meestal de verbinding ook weg.,
Zijn er mensen die dit probleem ook hebben en gamen op een 360 en ps3
 
heb je al eens getest zonder router recht streeks op de modem als dat goed gaat probeer je het met de router bedraad. Als dat goed gaat kan het die plug wezen. Dingen kunnen stuk gaan.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
Had ik al gedaan maar hielp niks.
Kon het me ook al niet voorstellen want er zijn dagen dat er helemaal geen problemen zijn. Als hij stuk zou zijn dan zou het elke keer zo moeten zijn
 
hoeft niet hij kan problemen geven als je hem zwaar belast. Had je tegen de helpdesk gezegd dat je er ook last van hebt als je recht streeks op de modem zit. Vragen of er een monteur kan komen. Is niet de eerste keer dat na een onderhoud iets niet goed zit.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
Maar dat is het hem juist ik gebruik hem niet anders overdag dan in de avond en speel eigenlijk meestal dezelfde games cod4 en cod5.
Dus eigenlijk is er geen verschil in gebruik.
 
heb je het ook met een andere pc geprobeerd ? Wat doe je om je internet weer terug te krijgen ?. als je het rechtstreeks op de modem ook heb dan laat je toch een monteur komen. Die kan ook dingen door meten. Mischien zit het wel in de wijk last.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/20.0.016; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan