• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

IP-adres van WI-Fi modem opent niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

plekete

Ik probeer voor mijn draadloze verbinding een ander kanaal in te stellen,die is n.l. zeer slecht. De pc verbind zeer slecht en ook de verbinding van de laptop valt steeds weg. Het standaard IP-adres 129.168.178.1 wil maar niet openen.Waar kan dit aan liggen. Op het ogenblik werk ik bekabelt,mijn modem is Ubee evw3200. Besturingssysteem Windows Vista.:sad:
 
UTP kabel erin en check eens of je Vista machine wel op DHCP de 192.168.178.1 als gateway krijgt.
 
Ik heb het even nagekeken.Blijkt dat er onder IPv4 en IPv6 ?? helemaal geen adresgegevens staan. Ik heb geprobeerd die op te halen maar er gebeurt niets??Beide staan ingesteld op het automatisch ophalen van het ip adres.:?:
 
Ik heb het even nagekeken.Blijkt dat er onder IPv4 en IPv6 ?? helemaal geen adresgegevens staan. Ik heb geprobeerd die op te halen maar er gebeurt niets??Beide staan ingesteld op het automatisch ophalen van het ip adres.:?:

Trek de stekker eens uit het stopconect van het modem voor 1 minuut en daarna er weer in en probeer het dan nog eens.
 
Ik heb het even aan Ziggo gevraagd. Die hebben alles weer teruggezet naar de begininstelling. Wi-fi doet het weer de verbinding is echter nog steeds matig. Ik kom weer op de pagina om het kanaal te wijzigen dus beschouw mijn vraag maar als opgelost:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan