• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe Philips 8000 en 9000 serie met CI+

Status
Niet open voor verdere reacties.
Da's pas service van je dealer.
Vraag ff of hij de nieuwste firmware op Usenet wil zetten. :)
 
Had wel eerst de TV de nieuwste updates laten binnenhalen. of heb je het zelf via usb stick gedaan ? ik heb hier ook een 8404 en kreeg als het goed is morgen de CI+ cam


Via netwerkkabel, stekker in de tv en hij gaf zelf aan dat er updates waren.
 
het werk

van midag de cam gekocht geinstaleerd op mijn 9604 in het werkt goed producie maand 0926
 
32PFL5604H/12 nog niet

Gisteren een cam gekocht bij de mediamarkt. Maar bij mijn 32PFL5604H/12
blijft hij nog hangen na 'Authentication step 1/5 completed'. :cry:
Dus wachten op de volgende firmware van Philips (ik heb wel de laatste erop geinstalleerd 000.026.038.022).
 
hallo,

even nog een bevinding:
als ik door de gids heen blader ( programmagids ingesteld op "van de zender") gaat de gids maar tot film1, als de programmagids ingesteld staat op automatisch, dat betekent dat het via internet binnen haalt duurt het mij veel te lang.


gr jeroen
 
@Jeroen,

Voor zover ik weet is dit een bekende issue. De EPG van Philips ondersteunt slechts de eerste 50 zenders.
 
Werkt prima in mijn 42PFL8404 alleen nog een paar schoonheids foutjes

Gisteren de CI+ module gehaald voor mijn 42PFL8404. Eerst de zenders geinstalleerd en daarna de cam geplaatst. Na enkele seconden werd de cam herkend en begon het authenticatieproces. Dit ging in 5 stappen en verliep geheel automatisch zonder problemen in ongeveer 30 seconden.
Hierna waren alle zenders beschikbaar.:applause:
De enige bijzonderheden die ik tot nu toe ben tegengekomen zijn dat de EPG lijst maar 50 zenders bevat en dat teletekst alleen beschikbaar is op NED1.
(was trouwen ook al door ander forum gebruikers opgemerkt)
Maar ik neem aan dat Philips dit wel gaat oplossen.
 
CI+ en Philips

In goed vertrouwen heb ik een CI+ module aangeschaft en in mijn nieuwe Philips TV (32PFL5604H) gestoken. Helaas blijft het authenticatieproces hangen in stap 5 en gebeurt er verder niets.
Zijn er mensen met positieve ervaring? Helpt een sw updat misschien en hoe doe je dat?
 
In goed vertrouwen heb ik een CI+ module aangeschaft en in mijn nieuwe Philips TV (32PFL5604H) gestoken. Helaas blijft het authenticatieproces hangen in stap 5 en gebeurt er verder niets.
Zijn er mensen met positieve ervaring? Helpt een sw updat misschien en hoe doe je dat?
Je kunt de sw downloaden van de service pagina's van philips ( https://www.p4c.philips.com/cgi-bin...L5604H/12&mid=Link_Software&hlt=Link_Software ). Daarbij staan ook releasenotes en een installatieinstructie (via USB). Suc6:!:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan