• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bug&Wishlist

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is geen bug en als wish zie ik hem niet zo zitten.
Ik kijk sowieso al nooit via de tuner van mijn televisie. ;)
Gisteren via Humax naar NL3 HD voetbal gekeken. Niet om aan te zien! Blokjes en verschuivingen....... via analoog ogenschijnlijk normaal beeld! Ook Teletekst is stukken sneller op het analoge beeld en je kunt gebruik maken van het geheugen van je TV......... dus helemaal onzin is het niet! :mrgreen:
 
Gisteren via Humax naar NL3 HD voetbal gekeken. Niet om aan te zien! Blokjes en verschuivingen....... via analoog ogenschijnlijk normaal beeld! Ook Teletekst is stukken sneller op het analoge beeld en je kunt gebruik maken van het geheugen van je TV......... dus helemaal onzin is het niet! :mrgreen:

Eigen bekabeling, vwb DTV, niet ok?

Gert.
 
Eigen bekabeling, vwb DTV, niet ok?

Gert.
Niks mis met de bekabeling hoor! Normaliter is het beeld op NL3 HD gewoon goed. Ik denk dat het aan de straalverbinding (in dit geval Griekenland) lag......
Dan is het toch altijd handig dat je naar analoog kan terugschakelen, dat was/is mijn boodschap! :mrgreen:
 
Niks mis met de bekabeling hoor! Normaliter is het beeld op NL3 HD gewoon goed. Ik denk dat het aan de straalverbinding (in dit geval Griekenland) lag......
Dan is het toch altijd handig dat je naar analoog kan terugschakelen, dat was/is mijn boodschap! :mrgreen:

Is kanaal 73 (ned 3 SD) dan niet een 'logischer' alternatief?
 
Niks mis met de bekabeling hoor! Normaliter is het beeld op NL3 HD gewoon goed. Ik denk dat het aan de straalverbinding (in dit geval Griekenland) lag......
Dan is het toch altijd handig dat je naar analoog kan terugschakelen, dat was/is mijn boodschap! :mrgreen:

Waarschijnlijk was de voetbal-blokker aktief?

Gert.
 
Ik denk dat ik nog een bug heb gevonden die niet is gedocumenteerd (als ik dat juist heb).

Als je twee opnames achter elkaar opneemt (zelfde zender) via de EPG en er is standaard ingesteld dat de opnametijd moet worden verlengd aan het begin en het einde mislukt de tweede opname omdat die overlapt met de eerste.

Iemand anders die eenzelfde ervaring heeft?

Barlin
 
Ik denk dat ik nog een bug heb gevonden die niet is gedocumenteerd (als ik dat juist heb).

Als je twee opnames achter elkaar opneemt (zelfde zender) via de EPG en er is standaard ingesteld dat de opnametijd moet worden verlengd aan het begin en het einde mislukt de tweede opname omdat die overlapt met de eerste.

Iemand anders die eenzelfde ervaring heeft?

Barlin
Ik heb andere ervaring hiermee.
Volgens mij stonden ze er beide op, met voor en na-loop.
Zat je wellicht zelf ook nog te kijken? Dan zijn beide ontvangers bezet.
(en daar lette ik op omdat er al eens over geschreven is in het Forum)
Als je dan vraagt: 'waar in het forum'. Helaas, het is wat te veel geworden om allemaal weer door te lezen en ik zou niet weten welke key-words ik moest gebruiken om een zoekactie te proberen.
 
^Ik heb hier nog geen problemen mee gehad.
Het zou inderdaad wel handig zijn als de ontvanger dit automatisch zou detecteren en daarbij de aanvang/uitlooptijd op aan zou passen.

Ik programmeer het programma meestal zo dat ik ze aaneengesloten opneem.
Skippen gaat namelijk lekker snel op de Humax. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan