• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Positieve berichten poll

  • Onderwerp starter darksens
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

darksens

Het zou eens leuk zijn om uit te vinden of er ergens op dit forum ook positieve leden zich bevinden. Hier en daar lees je tussen de verschillende posts wel een positieve klank, maar de "klagers" hebben naar mijn idee toch de overhand. Is echt alles slecht of zijn er ook wel goede dingen die bij Ziggo gebeuren? Laten we eens kijken of we de positieve geluiden af kunnen zetten tegen de negatieve.
 
Ik heb (gelukkig) tot zover enkel positieve ervaringen :)
 
Erg positief!!!

En ik zal het toelichten ook :)

Ja, sorry, binnen 2 weken na bestelling was modem hier geïnstalleerd. Nieuw abonnement. Alles in 1 Plus was me te langzaam, ik bestel Alles in 1 Extra, binnen 1 week Ubee modem binnen en werkend. Geen uitval, alleen NNTP bug, maar ja we wachten op firmware update. Ik ben me er terdege van bewust dat er mensen met heel veel klachten zijn, maar ik val daar niet onder... volgens Vijver had ik 12 monteurs ;)
 
Ik kan niet anders zeggen dat mijn eerste ervaring met Ziggo meer dan positief was.
Vanuit elke hoek in het bedrijf heb ik hulp gekregen ... super!!

offtopic:
Goh Ed, Jouw sterretjesblokjes zijn net konijntjes.
Ze vermeerderen elke minuut :applause:
 
Ik heb wel enkele problemen gehad maar als ik in totaliteit naar het PRODUCT kijk kan ik niet negatief stemmen....

Het enige wat er in mij ogen wel negatief uit de bus komt is de Helpdesk
en hiermee bedoel ik niet de mensen hier op het Forum maar de Helpdesk
die telefonisch hulp moet bieden en de Helpdesk die via het webformulier
antwoorden stuurt. NIET DE MENSEN VAN WEBCARE...

Maar ja... hier maakt de Poll geen verschil in... jammer
 
klantenservice en monteurs had niet bij elkaar moeten staan want het verschil in klanttevredenheid is erg groot tussen deze 2.

Hier trouwens zeer tevreden...
 
Zelf heb ik erg positieve ervaringen met Ziggo. Alleen het porteren van ons telefoonnummer ging niet vlekkeloos maar het is nog steeds onduidelijk of dat aan Ziggo of KPN lag. Echter heb ik keurig netjes mijn belkosten van Ziggo terug gekregen + een extra vergoeding voor de problemen. :thumb up:
 
Tevreden hier, tot op heden geen storingen
Dus ga zo door ...
 
Ik heb alleen nog maar een TV extra abo en ben daar over de kant van Ziggo zeer tevreden over.
Privé, zou ik wat betreft de zenders, nog wel het een of ander, verbetert willen zien.
Binnenkort misschien wel over naar alles in 1.
Ik zie dit met vol vertrouwen tegemoet.
Immers, als je kijkt naar het aantal gebruikers en het aantal klachten, valt het wat mij betreft, best wel mee.
Al heb ik wel het idee dat het per regio behoorlijk verschilt.
Ik zie hier in regio 8400, nooit veel bijzonderheden.
Greetz Theo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan