• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwsgroep instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij iemand anders ook news.ziggo.nl offline nu?
Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit had bij Multikabel.

Uhmmm....ik kan news.ziggo.nl wel pingen.
 
Bij iemand anders ook news.ziggo.nl offline nu?
Ik kan me niet herinneren dat ik dat ooit had bij Multikabel.

Uhmmm....ik kan news.ziggo.nl wel pingen.

wat zegt 'telnet news.ziggo.nl 119' vanaf je pc ? ..

bye,
Chris
 
uhm probeerde ik maar Windows 7 herkent Telnet niet...wat te doen?

Ze hebben toch geen limiet ingebouwd nu voor alles-in-1?
 
uhm probeerde ik maar Windows 7 herkent Telnet niet...wat te doen?

Ze hebben toch geen limiet ingebouwd nu voor alles-in-1?

telnet moet je onder Vista/Windows 7 even weer aanzetten https://www.leateds.com/2009/telnet-for-windows-vista-windows-7 voor instructies.

Voor zover ik weet zijn er geen product wijzigingen geweest nee ;)

Als je me ff je e-mail adres P.M'ed kan ik wel checken of je quota op is cq of je unlimited hebt. Ohw, Quota kun je uiteraard ook even op 'mijn Ziggo' nakijken .. even naar 'Mijn e-mail instellingen', inloggen en daar 'Nieuwsgroepen' selecteren.

bye,
Chris
 
Er staat dat ik onbeperkt kan versturen...gek dat ie offline is dan. Astraweb loopt natuurlijk door maar dat wil ik niet.
a.b.movies moet het toch gewoon doen? een post van 10 dagen oud.
Boneless pakt ie wel maar Movies niet....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er staat dat ik onbeperkt kan versturen...gek dat ie offline is dan. Astraweb loopt natuurlijk door maar dat wil ik niet.
a.b.movies moet het toch gewoon doen? een post van 10 dagen oud.
Boneless pakt ie wel maar Movies niet....

Als je evt een link naar de .nzb kan P.M'en naar me ... kan ik ff kijken.

bye,
Chris
 
Ik heb een raar iets met de server, dit gebeurd er namelijk:
Ik maak via newsleecher (betaald en wel) verbinding naar de server, met 4 connecties en het vinkje "send group command" uitgezet.
Als ik dan 4 connecties maak geeft hij bij 2 van de 4 een 482 foutmelding... Klik ik daarna op een connectie en zeg reset connection dan gaat hij wel downloaden.... :?:? dus je zou zeggen dat de settings binnen newsleecher ok zijn.... ik heb ook alle timeouts op het hoogste stand staan.
Hebben jullie toevallig een idee??? Ik heb de router en modem ook al een keer een reset gegeven...
 
Sinds gister krijg ik geen contact meer met de server, zijn er instellingen die gewijzigd moeten worden?

Ik gebruik newsleecher3.9; news.quicknet.nl en me hoofd e-mail adres.
 
Sinds gister krijg ik geen contact meer met de server, zijn er instellingen die gewijzigd moeten worden?

Ik gebruik newsleecher3.9; news.quicknet.nl en me hoofd e-mail adres.

nee, zijn sinds gisteren geen changes op het platform geweest ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan