Forum pagina's laden erg traag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beter te traag dan helemaal geen pagina's zien.....

Page generated in 17,48871 seconds with 12 queries [Server Loads: 16.33 9.18 : 5.41]
 
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:49.

Page generated in 13,00036 seconds with 11 queries [Server Loads: 6.79 3.71 : 3.25]
 
Het plaatsen van voorgaand bericht duurde iets langer:
Page generated in 22,89367 seconds with 49 queries [Server Loads: 17.65 7.81 : 4.73]
 
On track. Licht svp maar toe.
Er zijn op dit moment ong. 500 actieve gebruikers, als deze gemiddeld elke 10 seconden een nieuwe pagina laden (aanname) dan is dat maar 50 pagina's per seconde die je moet uitpoepen, da's niet echt veel.

Het probleem is vermoedelijk inefficiënte software (aanname, ik ken de software niet, puur gebaseerd op wat ik als eindgebruiker kan zien), dat wil niet zeggen dat het 'fixen' v/d software de oplossing is. Gewoon meer hardware aanschaffen zal waarschijnlijk nog de goedkoopste manier zijn om het forum sneller te krijgen.
 
Er zijn op dit moment ong. 500 actieve gebruikers, als deze gemiddeld elke 10 seconden een nieuwe pagina laden (aanname) dan is dat maar 50 pagina's per seconde die je moet uitpoepen, da's niet echt veel.

Het probleem is vermoedelijk inefficiënte software (aanname, ik ken de software niet, puur gebaseerd op wat ik als eindgebruiker kan zien), dat wil niet zeggen dat het 'fixen' v/d software de oplossing is. Gewoon meer hardware aanschaffen zal waarschijnlijk nog de goedkoopste manier zijn om het forum sneller te krijgen.
Meer hardware de 'goedkoopste' manier?? :rolleyes:
 
Er zijn op dit moment ong. 500 actieve gebruikers, als deze gemiddeld elke 10 seconden een nieuwe pagina laden (aanname) dan is dat maar 50 pagina's per seconde die je moet uitpoepen, da's niet echt veel.

Het probleem is vermoedelijk inefficiënte software (aanname, ik ken de software niet, puur gebaseerd op wat ik als eindgebruiker kan zien), dat wil niet zeggen dat het 'fixen' v/d software de oplossing is. Gewoon meer hardware aanschaffen zal waarschijnlijk nog de goedkoopste manier zijn om het forum sneller te krijgen.

Heel goed. En hierop kunnen Cees & Ben jou van repliek dienen. Of gelijk geven. Aanname's moeten eerst bevestigd worden, wil het iets voorstellen.
 
:giveup:
Hoe kan het nu toch zover komen, na klagen over @home, daarna over de naam Ziggo, daarna over de snelheid, daarna over de levering van de modems en wederom snelheden
zijn we nu al aangekomen bij kritiek en :censored: van de software

ik geef het op ..... "wij" forumbezoekers zijn een zielig volkje geworden
( mezelf inclusief soms )
 
Dan moet je de topicstarter pakken. Ik ga niet kijken, maar wie is het? Maar idd , die laadtijden zullen me een rotzorg zijn. Mocht dit forum plat liggen, ga ik iets anders doen. Het zou bij tijd en wijle haast welkom zijn.
 
Dan moet je de topicstarter pakken. Ik ga niet kijken, maar wie is het? Maar idd , die laadtijden zullen me een rotzorg zijn. Mocht dit forum plat liggen, ga ik iets anders doen. Het zou bij tijd en wijle haast welkom zijn.

Het was geen aanval op één persoon, maar gewoon een statement.
er heerst de laatste maanden enorme negativiteit, ik begin er zelf ook last van te krijgen
 
Meer hardware de 'goedkoopste' manier?? :rolleyes:
Yep, denk het wel, kan het uiteraard niet met zekerheid zeggen want ik ken de precieze situatie niet en weet dus ook niet waar de bottlenecks zitten.

Vooral omdat het e.a. niet heel erg schaalbaar hoeft te zijn (als in: het aantal users zal bijvoorbeeld niet opeens 100 keer zo hoog worden als het nu is) zal gewoon wat hardware bijplaatsen veruit het goedkoopst zijn.

Onderschat niet hoeveel geld er gaat zitten in manuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan