• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Post je snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sins deze maand alles in 1 extra pakket. Had destijd gewoon los Z3.

Geen DOCSIS2 modem maar een standaard ouwe ding..

481216321.png


Snap alleen 2 ding niet van dit download: er staat Casema BV. MAAR HEB @home(Ziggo). en ik woon niet in Amsterdam maar kampen(0verijsel):shock:
Ten eerste heb je wel een DOCSIS2 (waarschijnlijk Motorola) modem, de nieuwe modems zijn DOCSIS3 (Arris Touchstone).

Ten tweede zijn de ip adressen van Casema, @home en Multikabel nu gewoon simpel gezegd op 1 grote hoop gegooid. Dus ja, je kan een adres krijgen wat van de voormalige concurrect-provider was.

Ten derde geeft het woordje 'Amsterdam' in de speedtestmeting niet jouw woonplaats aan, maar de plaats waar de server staat waar jij mee connect tijdens de test.
 
Ik heb tot nu toe geen probleem met mijn snelheid sinds ik bij Ziggo zit.
Alleen 2 weken zonder telefoon gezeten door een fout met een omzetting naar een alles in 1 pakket plus.

 
De snelheid is op dit moment lekker stabiel aan deze kant
kan niet wachten tot is overgezet wordt n

 


:oops::cry: En zo gaat het al een poosje... de 20 haal ik al een paar weken niet meer.. :cry::oops:
Tips zijn welkom
 
Heel bizarrr. Somege hebben wel de zelfde pakket maar toch verschillende snelheid meter standen..:shock:

komt het nouw echt puur door die sogenaamde fast new modem:oyeah:
 


:oops::cry: En zo gaat het al een poosje... de 20 haal ik al een paar weken niet meer.. :cry::oops:
Tips zijn welkom

Dit is trouwens wel heel erg laag als je de 20mbit moet halen,
ik zal dan toch eens gaan bellen met ziggo.
en het moment dat je de speedtest gebruikt is ook erg van belang.
probeer het eens op een later tijd stip nog eens rond 23.00 uur of later.
dan is de verbinding vaak beter (Minder gebruikers online)

groetjes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan