• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

History HD doet het nooit

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Grauw

Hoi,

Ik heb inmiddels zo’n jaar Digitale TV met HDTV pakket van Ziggo, maar History HD heeft het nooit gedaan. NGC HD en Discovery HD het wel. Nu ik dit forum heb gevonden toch maar even een vraagje hierover stellen…

Wanneer ik naar History HD (kanaal 62) toe zap krijg ik de meldingen:

E48: Geen signaal
E52: Bezig met zoeken naar signaal

In de info voor het kanaal zegt hij:

Signaal: (0)
BER [E-6]: 000000
Freq: 170.00 MHz

Het beeld blijft zwart. De EPG doet het wel. De kabel is zo’n afgeschermde met stalen plug, en ik heb ook met geen enkele andere zender problemen, dus daar ligt het denk ik toch niet aan. Ik heb een Samsung H360R met op het moment firmwareversie 133.

Iemand enig idee wat het probleem kan zijn?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je al eens de fabriekswaardes en de zenders opnieuw ingeladen? Probeer dat eerst even.
 
Zojuist geprobeerd, geen succes. :(

Nu mijn favorietenlijst maar weer even opnieuw instellen…
 
Sluit je ontvanger eens direct aan op het AOP (abonnee overname punt, groene kabel van Ziggo). Alles ertussenuit halen aan splitter(s) en versterker.
 
Oei pff, dat komt hier op mijn kamer gewoon uit de muur… woon in een studentenhuis. Maar kan wel in de meterkast kijken I guess, heb nog wel een oude monitor staan die ik dan met SCART-kabel aan kan sluiten.

Edit: zie geen groene kabel in de meterkast, maar de binnenkomende kabel zal wel gewoon die voor het metalige kastje zijn…
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan