• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ondertiteling BBC1 en BBC2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fietsbel

Forum Gebruiker
Berichten
425
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik word zo moe van die lelijke irritante (teletekst)ondertiteling die standaard bij BBC1 en BBC2 aan staat. Elke keer zet ik ondertiteling uit en paar dagen later staat het gewoon vrolijk weer aan. Geen idee wiens schuld dit is of de fout bij Samsung of bij Ziggo ligt, maar een oplossing zal er toch niet voor komen...
 
Ik word zo moe van die lelijke irritante (teletekst)ondertiteling die standaard bij BBC1 en BBC2 aan staat. Elke keer zet ik ondertiteling uit en paar dagen later staat het gewoon vrolijk weer aan. Geen idee wiens schuld dit is of de fout bij Samsung of bij Ziggo ligt, maar een oplossing zal er toch niet voor komen...

Ik denk dat je je vergist. Het is echt uitgesloten dat de Samsung decoder bij de BBC zenders 'zomaar' teletekst pagina 888 inschakelt (dat is de pagina die de BBC gebruikt voor ondertiteling via teletekst).

Waarschijnlijk ben je in de war met DVB ondertiteling. Ga in het menu van de Samsung decoder eens naar Setup --> Taal --> Ondertiteling en kijk welke taal daar ingesteld staat. Je kunt de DVB ondertiteling ook uit zetten. Dat doe je via het menu Setup --> Voorkeur --> Autom. ondertiteling.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik denk dat je je vergist. Het is echt uitgesloten dat de Samsung decoder bij de BBC zenders 'zomaar' teletekst pagina 888 inschakelt (dat is de pagina die de BBC gebruikt voor ondertiteling via teletekst).

Waarschijnlijk ben je in de war met DVB ondertiteling. Ga in het menu van de Samsung decoder eens naar Setup --> Taal --> Ondertiteling en kijk welke taal daar ingesteld staat. Je kunt de DVB ondertiteling ook uit zetten. Dat doe je via het menu Setup --> Voorkeur --> Autom. ondertiteling.

Ik heb hetzelfde probleem met de Samsung 360. Ook ik zet dan iedere keer weer de ondertiteling uit maar de ondertiteling verschijnt van zelf weer. Dit verschijnsel komt alleen maar voor op de Engelse zenders. (de ondertiteling verschijnt niet altijd trouwens)
 
Ik denk dat je je vergist. Het is echt uitgesloten dat de Samsung decoder bij de BBC zenders 'zomaar' teletekst pagina 888 inschakelt (dat is de pagina die de BBC gebruikt voor ondertiteling via teletekst).

Waarschijnlijk ben je in de war met DVB ondertiteling. Ga in het menu van de Samsung decoder eens naar Setup --> Taal --> Ondertiteling en kijk welke taal daar ingesteld staat. Je kunt de DVB ondertiteling ook uit zetten. Dat doe je via het menu Setup --> Voorkeur --> Autom. ondertiteling.

Ik bedoelde met "teletekst" dat het er zo uitziet gele letters met zwarte achtergrond.

Bij ondertiteling staat de taal Nederlands geselecteerd, maar het betreft hier Engelse ondertiteling.

Ik heb de Autom. ondertiteling nu uitgezet, hoop dat dit helpt, bedankt voor de tip.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan