• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe software (v17) beschikbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit.forum.schrijft.dat.er.een.software.is.uitgekomen.
Ik.ben.bij.een.vriend.en.deze.heeft.een.Humax.
Hij.wil.graag.updaten,.maar.deze.optie.blijft.grijs(niet.actief).
Wat.moet.hij.nu.doen?

EVEN wachten tot morgen, want we zijn een andere versie met de fix voor audio track switch aan het testen.
 
Dit.forum.schrijft.dat.er.een.software.is.uitgekomen.
Ik.ben.bij.een.vriend.en.deze.heeft.een.Humax.
Hij.wil.graag.updaten,.maar.deze.optie.blijft.grijs(niet.actief).
Wat.moet.hij.nu.doen?
Offtopic: Wat zit je raar te doen, met witte punten tussen je woorden in plaats van spaties??
 
Hier is gisteren, 14-08-2008, voor de eerste keer de Humax vastgelopen. Tijdklok stond vast op 21.47 uur.
Ik heb de nieuwe software binnengehaald en een reset uitgevoerd.
Gelukkig had ik geen timers geprogrammeerd.
Humax reageerde niet meer op de knoppen en afstandsbediening.
Moest met de 230V schakelaar de Humax uit en aan zetten.

Iemand hetzelfde probleem?
 
Hier omg. multikabel ook geen nieuwe versie beschikbaar. Huidige versie 1.00.17 datum 18 JUL 2008. Neem aan dat dit de laatste versie is, met de "bug" audio track switch en dat de fix pas later dit jaar zal uitkomen.

p.s. nog geen manko's gezien of gemerkt. Moet zeggen dat na een HDD wissel er geen reboots meer waren.

p.s.2 ben wel benieuwd wat de reboots nu veroorzaakt heeft en wat de sw oplossing was.
 
En tóch heb ik volgens mij na de update een nieuw probleem ontdekt :(... Op alle zenders geeft de Humax nu aan "No teletext", als ik teletekst via de decoder wil gebruiken. Nu is dat nog niet zo'n probleem, want het teletekstsignaal wordt wel gewoon doorgegeven aan de TV, dus daar kan ik het wel bekijken, maar wat vervelender is, is dat de "gewone" ondertiteling óók niet meer werkt (Discovery-zenders bv.). DVB-ondertiteling werkt wel, dus de ondertiteling wordt wél uitgezonden.

Zijn er meer mensen met deze ervaring?
 
En tóch heb ik volgens mij na de update een nieuw probleem ontdekt :(... Op alle zenders geeft de Humax nu aan "No teletext", als ik teletekst via de decoder wil gebruiken. Nu is dat nog niet zo'n probleem, want het teletekstsignaal wordt wel gewoon doorgegeven aan de TV, dus daar kan ik het wel bekijken, maar wat vervelender is, is dat de "gewone" ondertiteling óók niet meer werkt (Discovery-zenders bv.). DVB-ondertiteling werkt wel, dus de ondertiteling wordt wél uitgezonden.

Zijn er meer mensen met deze ervaring?
Nee, teletekst werkt hier gewoon. Geen probleem gehad na update.
 
Hm. Er liep nog een opname op het moment, dat ik mijn vorige post typte, maar ik heb inmiddels de decoder even stroomloos gehad middels de schakelaar achterop, en nu werkt TT plus ondertiteling wel weer. Vreemd... Toch even in de gaten houden.

Bedankt voor het checken trouwens, copymaster!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan