• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bug&Wishlist

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogelijk nieuwe bug. Ik speelde net aflevering van medium af. Ik hoor naast de Engelse soundtrack op een lagere volume een Nederlandse soundtrack. De oorzaak is mogelijk een parallele opname.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik merk dat de Humax niet goed samenwerkt kwa HDMI met mijn Octava HD52 HDMI switch. Dit zie ik als een ernstige bug (voor mij). Geen van mijn andere apparatuur heeft problemen om via deze switch de HDCP handshake successvol te laten verlopen.

setup :

Code:
Humax 5050----------|
PS3-----------------|
Samsung BD1400------||--- TV Sony 32KDL2500
Samsung HD360-------||--- PJ JVC HD350
Snazio--------------|
Tvix6500------------|
Popcorn-A100--------|

Symptoom : iedere halve seconde een halve seconde ruis beeld.

(ik laat de Samsung nog even aangesloten staan ;) )
 
Bug?

Gisterenavond na twee dagen rust de PVR ingeschakeld. Gaf veel ruis in combinatie met een heel onduidelijk groen beeld of op sommige zenders een egaal groen scherm. Normaal aan en uitschakelen gaf geen verbetering. Reset via aan/uit knop wel. Ik hed dit nog nooit gezien en ook na enige malen in of uit schakelen was het niet (meer) reproduceerbaar. Ik gebuik de HDMI kabel. Verder geen bijzondere zaken in de configuratie.
 
Ben ik de enige die de reacties van anoniem een beetje mist?
De laatste dagen (sinds 8 maart 2009) vind ik het vrij stil op het Ziggo-front. Voordat de decoder verkrijgbaar was waren er veel meer/snellere reacties van anoniem.
Er zijn toch vrij veel bugs en ik ben bijvoorbeeld erg benieuwd naar het ziggo-standpunt mbt de matige SD kwaliteit (en ook de andere bugs natuurlijk)
Kunnen we verwachten dat hier met een firmware-update nog een fix voor komt?
 
Gisterenavond na twee dagen rust de PVR ingeschakeld. Gaf veel ruis in combinatie met een heel onduidelijk groen beeld of op sommige zenders een egaal groen scherm. Normaal aan en uitschakelen gaf geen verbetering. Reset via aan/uit knop wel. Ik hed dit nog nooit gezien en ook na enige malen in of uit schakelen was het niet (meer) reproduceerbaar. Ik gebuik de HDMI kabel. Verder geen bijzondere zaken in de configuratie.
Dat onduidelijke groene beeld heb ik ook een keer gehad.
Na overschakelen naar een andere zender, kreeg ik alleen nog maar een (erg duidelijk:?) volledig groen scherm.
Uit- en weer aan-schakelen (gewoon via afstandsbediening) heeft bij mij het probleem verholpen.
 
Ben ik de enige die de reacties van anoniem een beetje mist?
De laatste dagen (sinds 8 maart 2009) vind ik het vrij stil op het ziggo-front. Voordat de decoder verkrijgbaar was waren er veel meer/snellere reacties van anoniem.
Er zijn toch vrij veel bugs en ik ben bijvoorbeeld erg benieuwd naar het ziggo-standpunt mbt de matige SD kwaliteit (en ook de andere bugs natuurlijk)
Kunnen we verwachten dat hier met een firmware-update nog een fix voor komt?

We hebben het hier wel over een Humax-product, dat buiten de Ziggo om in de detailhandel wordt verkocht. Ziggo heeft het wel getest op compatibiliteit met het Ziggo-netwerk. Maar uiteindelijk blijft Humax de primair aanspreekbare partij voor de beeldkwaliteit. Dus klachten over de beeldkwaliteit moeten dan m.i. naar Humax. Daar hebben wij via de tussenhandel ons apparaat van gekocht.
 
Ik zag dat er een update beschikbaar is.
Ik heb op ja geklikt en na een paar minuten was het beeld weer terug.
Misschien verbeelde ik het me, maar ik heb het idee dat het beeld scherper is, haren zie je b.v. beter.

Alleen toen ik weer ging kijken bij update, gaf hij wederom aan dat er een update is, weet iemand hier meer van?
 
Kun je aangeven welke versie van de firmware de Humax nu aangeeft?
 
We hebben het hier wel over een Humax-product, dat buiten de Ziggo om in de detailhandel wordt verkocht. Ziggo heeft het wel getest op compatibiliteit met het Ziggo-netwerk. Maar uiteindelijk blijft Humax de primair aanspreekbare partij voor de beeldkwaliteit. Dus klachten over de beeldkwaliteit moeten dan m.i. naar Humax. Daar hebben wij via de tussenhandel ons apparaat van gekocht.

Daar heb je helemaal gelijk in. Maar toch heeft Ziggo daar zelf meer invloed op dan wij. En ze hebben ook meer inzicht in welke fouten/issues met een eventuele volgende release opgelost kunnen worden.
Dus wat dat betreft zou wat extra info van anoniem wel welkom zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan