• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Instellingen Linksys WRT610N voor Ziggo 50 Mbit

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

Night_Fly

Heb sinds gisteren Ziggo 50 mbit internet en een Linksys WRT610N dualband N range router.
Als ik een utp kabel in de modem steek en in de laptop heb ik omgerekend gewoon een download snelheid van ongeveer 5,5 mb ps, zet ik de nieuwe router ertussen dan is mijn verbinding bekabeld en draadloos niet sneller dan omgerekend 1,5 mb ps.
Heb reeds de meest recente firmware van de linksys website gehaald en geupload naar de router maar dit boodt geen soelaas.
Iemand de oplossing of juiste instellingen??
Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb ook de WRT610n en die werkt prima.

Ik gebruik de laatste Linksys Firmware.

Overigens had ik wel problemen dat de router instabiel was wanneer beide radio's aanstaan (dus G én N).
Na uitschakelen van de N-band is de router stabiel (volgens verschillende internetfora heeft versie 1 van deze router problemen met het afvoeren van de warmte wanneer beide radio's worden gebruikt).
 
Heb je in de laptop ook een N netwerkkaart voor draadloos?
Heb een G kaart in m'n laptop zitten, en haalde bij mijn vorige provider met een 24mbit DSL verbinding draadloos een snelheid van omgerekend 2,1 MB per seconde.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan