• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Discovery HD uit preview

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Ayrton

Het viel me gisteren op dat ik Discovery HD ineens kon ontvangen, ondanks dat ik het niet afneem bij Ziggo. Alle andere HD zenders blijven preview verlopen melding geven.

Alleen Discover HD is ineens zichtbaar geworden.

Iemand anders hetzelfde? Mis ik iets van nieuws van Ziggo?
 
Het viel me gisteren op dat ik Discovery HD ineens kon ontvangen, ondanks dat ik het niet afneem bij Ziggo. Alle andere HD zenders blijven preview verlopen melding geven.

Alleen Discover HD is ineens zichtbaar geworden.

Iemand anders hetzelfde? Mis ik iets van nieuws van Ziggo?
Idem hier. Kanaal 63 is gewoon beschikbaar, 64 en 65: "Preview periode verlopen":pompom:Hopelijk leest Ziggo dit draadje niet....
 
mja, hij zit ook op 60 inderdaad, blijft vreemd dat het bij iemand scrambled is en bij sommige (2 nu voorlopig) niet.
 
Zo vreemd is dat niet als sommigen hun signaal uit de Ziggo/@Home headend krijgen en anderen hun signaal uit de Ziggo/Casema headend.
 
Zo vreemd is dat niet als sommigen hun signaal uit de Ziggo/@Home headend krijgen en anderen hun signaal uit de Ziggo/Casema headend.

Daar heb je gelijk in en zag ik inderdaad ook. maar waarom is het nu ineens uit preview?
 
Daar heb je gelijk in en zag ik inderdaad ook. maar waarom is het nu ineens uit preview?
Dan hebben ze bij Ziggo/@Home een fout gemaakt bij het toewijzen van het kanaal aan de pakketten. Of misschien wordt het kanaal momenteel zonder encryptie doorgegeven. Ik kan dat hier niet controleren aangezien ik zelf in Ziggo/Multikabel gebied woon en het signaal bij mij thuis dus afkomstig is uit de Ziggo/Casema headend.
 
Hier, oud @home gebied, werkt Discovery HD ook zonder HD abo.
Morgen in de loop van de dag zal het wel voorbij zijn. Dit zelfde komt wel eens vaker voor hier inde regio met sport1 die dan een avond, of soms zelfs een heel weekend, vrij geschakeld is.

Ik kan op de Humax 5050 niet zien of een zender of de zender gecodeerd is of niet, dus een simpele test met de sarmtcard moest uitsluitsel geven.
Ook nadat de kaart uit de decoder gehaald is blijft de zender zichtbaar, hij is dus momenteel niet gecodeerd.
 
Het zelfde geldt voor Cartoon Network, die is ook al een tijdje niet gecodeerd.

Edit: blijkbaar lezen ze mee bij Ziggo want sinds vandaag is Cartoon Network weer gecodeerd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan