• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Wireless USB stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ollie_NL

Forum Gebruiker
Berichten
18
Is het ook mogelijk om bij de Humax een wireless USB stick te gebruiken i.p.v. een netwerkkabel om contact te maken met mijn wireless router?
 
Is het ook mogelijk om bij de Humax een wireless USB stick te gebruiken i.p.v. een netwerkkabel om contact te maken met mijn wireless router?

Een usb wifi stick gaat niet werken.
Misschien is dit apparaat iets voor je

(Station Mode (AP client-modus):
U kunt de EW-7209APg op de Ethernet-poort van netwerkapparatuur aansluiten en de Station Modus activeren. Hierdoor wordt een vast netwerksysteem omgezet naar een draadloos systeem, zonder dat de configuratie gewijzigd dient te worden)
 
Een usb wifi stick gaat niet werken.
Misschien is dit apparaat iets voor je

(Station Mode (AP client-modus):
U kunt de EW-7209APg op de Ethernet-poort van netwerkapparatuur aansluiten en de Station Modus activeren. Hierdoor wordt een vast netwerksysteem omgezet naar een draadloos systeem, zonder dat de configuratie gewijzigd dient te worden)
Dat zou wel werken maar dan wordt het weer een beetje ingewikkeld (en prijzig misschien)

Mocht ik een opname willen bewaren kan ik ook een kopie opnemen op mijn DVD recorder, nadeel daarvan is alleen dat de kwaliteit minder is.

Of ik moet toch maar eens de kruipruimte bezoeken om een netwerkkabel van de ene hoek van de kamer naar de andere te maken, zou ook beter zijn voor mijn PS3 :cool:
 
Mocht ik een opname willen bewaren kan ik ook een kopie opnemen op mijn DVD recorder, nadeel daarvan is alleen dat de kwaliteit minder is.
Om te kunnen bewaren kun je ook een ext3 geformatteerde usb-disk aansluiten en de opnames daar naar kopieeren. Geen kwaliteitsverlies.
(nadeel is alleen dat de snelheid via usb niet zo hoog is, maar de snelheid is wel hoger dan een qua tijd 1-op-1 opname maken naar een externe dvd-recorder)
 
Om te kunnen bewaren kun je ook een ext3 geformatteerde usb-disk aansluiten en de opnames daar naar kopieeren. Geen kwaliteitsverlies.
(nadeel is alleen dat de snelheid via usb niet zo hoog is, maar de snelheid is wel hoger dan een qua tijd 1-op-1 opname maken naar een externe dvd-recorder)
Ik las dat er een bestandsgrootte beperking was van 4GB vanwege FAT32 en heb daarom deze optie vergeten aangezien een uur opnemen hoogst waarschijnlijk al meer dan 4GB is, ik ga zo even Googlen wat Ext3 is, dat ken ik niet.
 
Elk voordel heb zijn nadeel :wink:

Dus Ext3 formatteren lukt met Linux boot of een Windows prog, dan is het mogelijk om grotere bestanden te exporteren, maar is de externe schijf dan ook te gebruiken in Windows?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan