Ziggo gebruikers forum gefeliciteerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is een leuke forum, kijk iedere dag of ik nog mensen kan helpen en/of ik geholpen kan worden als ik een probleem heb. Wat je ook altijd hebt dat mensen hier lid worden, klacht deponeren en worden geholpen en sommige zie je nooit meer terug, de diehards daar gelaten :cool:.

In ieder geval gefeliciteerd:pompom:.
 
Cees kan een en ander qua statistieken wel onderbouwen. Inhakend op wat boven wordt aangeroerd :

Ziggo-gebruikers.nl 25000 geregistreerde leden, echter aan lezers 5 maal zo veel. ca 120.000 posts bestaat nu ruim 1,5 jaar
ziggo-gebruikers.eu ruim 2600 geregistreerde bezoekers (bestaat ongeveer even lang) ruim 5200 berichten
upc forum dik 20.200 leden, bijna 360.000 posts bestaat, dacht ik, sinds 2004
De typische consumenten fora (Kassa, Radar, Consumenten Bond) mbt Ziggo zijn wat lastiger uit te pluizen maar zitten in de orde van onze broeders van .eu Het karakter is echter anders, daar meldt men zich vnl met problemen terwijl de gebruikers fora daarnaast zich ook richten op onderlinge hulp.

Voor Ziggo zijn we wel degelijk een beeldbepalende factor. Ziggo beseft verdraaid goed dat nieuwe abonnees zich hier ook oriënteren en zien hier ook hoe producten worden ontvangen en gewaardeerd. Men is wel degelijk in staat om zaken te extrapoleren en dit om te zetten naar een "overall beeld over het totale klanten bestand", ook al gaat het om een hoge graad van eenzijdigheid. Daarnaast is ook te lezen waar de Ziggo organisatie verbetering behoeft.

Doordat ook diverse media kennis dragen van dit forum, is dit voor hen ook een informatiebron waar uit geput wordt. Ik ben bv. hiervoor al diverse keren benaderd. Wat ook heel frequent gebeurt is dat mensen, die zelf naar de media stappen, dit forum refereren ter illustratie van hun onderwerp.

Kritikasters zullen natuurlijk zeggen, mooie woorden, maar er klopt geen hout van. Toch kunnen we verzekeren dat er wel degelijk wat mee gebeurt, al is het niet altijd in die mate die we als klanten graag zouden willen zien. Voor ons als MGV/ZGV refereren we ook regelmatig aan posts op dit forum om zaken aan de orde te stellen.

Vwb. het schoonhouden van het registratie bestand, dit gebeurt regelmatig.

1 saillant detail wil ik nog wel noemen, dagelijks registreren zich zo tussen de 60 en 90 nieuwe leden, dit is al vanaf het begin zo. Over de hele periode zien we ook nog steeds een gestage toename in alle groeicijfers.
 
Ik sluit me volledig bij Barbarian aan.
Ik persoonlijk vind het een prettig tijdverdrijf om allerlei informatie te lezen, oplossingen bekijken en natuurlijk kijken of ik zelf ook kan helpen.
Dat laatste gebeurt helaas niet erg vaak, maar als ik kan helpen zal ik dat zeker niet laten.

En natuurlijk feliciteer ik het forum (tsja, handje schudden wordt lastig) bij deze ook ... :pompom:
:applause:We are growing ... growing higher and higher :applause:
 
Cees kan een en ander qua statistieken wel onderbouwen. Inhakend op wat boven wordt aangeroerd :


*knip*

Doordat ook diverse media kennis dragen van dit forum, is dit voor hen ook een informatiebron waar uit geput wordt. Ik ben bv. hiervoor al diverse keren benaderd. Wat ook heel frequent gebeurt is dat mensen, die zelf naar de media stappen, dit forum refereren ter illustratie van hun onderwerp.

*knip*

Vwb. het schoonhouden van het registratie bestand, dit gebeurt regelmatig.

1 saillant detail wil ik nog wel noemen, dagelijks registreren zich zo tussen de 60 en 90 nieuwe leden, dit is al vanaf het begin zo. Over de hele periode zien we ook nog steeds een gestage toename in alle groeicijfers.


ff een kristische Bullet om de hoek,

Voorafgaand, ik weet dat jullie het zogoed als met z'n twee doen!

m.b.t. de site

De Frontpage, ik heb al heel wat nieuws voorbij zien komen wat zinvol zou zijn om te plaatsen ;-)

m.b.t. het opschonen

Is er een norm? voorbeeld; mensen die langer dan 1 jaar niet inloggen en minder dan 2 berichten hebben geplaast worden verwijdert?
 
Ik krijg net Zie van Ziggo in de brieven bus.
Hier in staat dat zigge zelf 3.3 miljoen abonnees heeft, mensen met een TV basis aansluiting, Internet, telefoon of een ander pakket
 
Ik krijg net Zie van Ziggo in de brieven bus.
Hier in staat dat zigge zelf 3.3 miljoen abonnees heeft, mensen met een TV basis aansluiting, Internet, telefoon of een ander pakket

Dan zat ik er niet eens zover naast met mijn 4 miljoen, ik neem aan dat het over de tenaamstelling gaat? Neem een gemiddeld gezin of studentenhuis, allemaal gebruikers van ziggo, weliswaar op 1 aansluiting, maar ook weer individuele gebruikers die zich hier als zodanig ook zouden kunnen registreren. Dan kom je boven die 4 miljoen.
 
ziggo-gebruikers.nl 25000 geregistreerde leden, echter aan lezers 5 maal zo veel. ca 120.000 posts bestaat nu ruim 1,5 jaar
ziggo-gebruikers.eu ruim 2600 geregistreerde bezoekers (bestaat ongeveer even lang) ruim 5200 berichten

Proficiat :thumb up:

Daaruit blijkt wel overduidelijk dat het ziggo-gebruikers.eu forum niet meer is dan een :sleep:theekransje is.

:wink: :mrgreen:
 
m.b.t. het opschonen

Is er een norm? voorbeeld; mensen die langer dan 1 jaar niet inloggen en minder dan 2 berichten hebben geplaast worden verwijdert?

Over de accounts nog even:

Dubbele registraties komen niet veel voor, met hetzelfde emailadres kan je niet dubbel registreren. De accounts die niet gereageerd hebben op de registratie email en dus de account niet geactiveerd hebben worden na een paar weken verwijderd. Meestal zijn er dus ongeveer 30 tot 40 van die accounts, dus dat valt wel mee. (meestal mensen met een fout opgegeven emailadres)
In principe wissen we geen oude accounts van mensen die berichten gepost hebben, omdat anders de berichten die in het forum staan geen afzender meer hebben. Van de 25.000 forumleden is een groot deel regelmatig actief. Toen we begin 2008 overschakelden van het oude Multikabel Gebruikersforum naar dit forum begonnen we met zo'n 2500 oude leden, de rest is dus allemaal sinds ruim een jaar actief geworden, dus geen hele oude accounts.

Maar behalve de mensen die inloggen is er ook een heel groot aantal mensen die alleen lezen en niet inloggen.
Over augustus hadden we 105.333 unieke bezoekers die gezamelijk 214989214 Kilobytes data opslurpten op de server, dus bijna 215Gigabyte....
 
Ik ben sindskort aktief op dit forum ik weet nog wel dat de MGV begon.

Toen die tijd kon het me niet zo boeien om het maar lekker bot te verklaren :) .

Er is een hoop veranderd sinds die tijd van Multikabel toen naar Ziggo nu. Dat verklaart ook wel waarom er helaas 25.000 registraties zijn maar dat is nu eenmaal onoverkomelijk.

Sommige dingen op deze website is prettig om te lezen er zijn mensen die ergens verstand van hebben ipv het normale grut wat elkaar na praat. Niet alleen de stukjes van "Anoniem" bevatten veel informatie maar ook vele andere posts.
 
Ik ben sindskort aktief op dit forum ik weet nog wel dat de MGV begon.

Toen die tijd kon het me niet zo boeien om het maar lekker bot te verklaren :) .

Er is een hoop veranderd sinds die tijd van Multikabel toen naar Ziggo nu. Dat verklaart ook wel waarom er helaas 25.000 registraties zijn maar dat is nu eenmaal onoverkomelijk.

Sommige dingen op deze website is prettig om te lezen er zijn mensen die ergens verstand van hebben ipv het normale grut wat elkaar na praat. Niet alleen de stukjes van "Anoniem" bevatten veel informatie maar ook vele andere posts.

Denk ook dat je nu net de kracht van een website als deze aan stipt.
Er zijn hier mensen die de wil hebben anderen te helpen. Na praten kan altijd nog, je mag ook best kritisch zijn op een bedrijf als Ziggo wanneer ze haar toezeggingen niet nakomt. Dit moet wel in een reëel perspectief betekenen worden. Ziggo maakt fouten, dat is een gegeven. Maar ook Ziggo abonnees gaan niet altijd vrij uit. Met name op het gebied van huisinstallaties en pc gerelateerde problemen kan een abonnee heel veel invloed hebben. Afijn het is altijd goed om te lezen dat er een aantal mensen zijn die goed in de materie zitten, die willen helpen en die daadwerkelijk ook kunnen helpen.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan