• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

interactieve tv werkt maar niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mysteryXXX

ik ben nu al 2 weken bezig om tv-theek,uitzending gemist en dergelijke aan de praat tekrijgen.
hier is van alles geprobeerd....tig keren herstard...itv opnieuw installeren en niks mag baten.
als ik de helpdesk bel dan wordt ik van de kastje naar de muur gestuurd en nog steeds geen oplossing.

het probleem ligt wel degelijk bij Ziggo dat is bevestigd.
maar nog steeds geen oplossing.....maar ik betaal wel netjes me rekeningen.

als dit zo door gaat dan ga ik helemaal weg bij ziggo en ga ik naar me oude werkgever toe voor optimaal beeld.(nee is geen reclame).
ik ben zelf 3 jaar lang installateur geweest bij Canal Digitaal..
en die studentjes bij de helpdesk dachten dus toch nog dat hier de kabels niet goed zaten :S
de monteur is gister hier geweest van ziggo,en die keek zijn ogen uit.
want ik heb het het optimaalst aangesloten..
dat alles met hirschman coax kabels en hirschman connectors......(tja ben ik ook 3 jaar installateur voor geweest)...
ik heb de beste man een bakkie koffie gedaan,want meer kon ie hier niet doen..
alles is 100% aangesloten en doorgemeten..(handig als je zelf de meetapparatuur hebt).

maar iniedergeval ik kijk dit nog maar 1 week aan en dan zeg ik alles op!

klachten:
1: bij de helpdesk zitten jongetjes en meisjes die nergens geen verstand van hebben,en die sturen je het bos in met niks.
2: wel betalen en maar 20% service krijgen.
3: uren aan de telefoon hangen,en dan is nog niks verholpen.
4: als zelfs de monteurs klagen over de helpdesk zegt dat genoeg.
5: naa ruim 2 en half week nog steeds geen tv-theek en alles wat er in dat menu zit.

herkennen deze problemen meer mensen hier?

m.v.g. mysteryXXX
 
Wat is het probleem eigenlijk? Kan je Smartcard niet geactiveerd worden voor ITV, krijg je geen signaal, krijg je ontzettend storende ITV terwijl de rest wel werkt, heb je een afspeelknop? Allemaal verschillende zaken die op een ander probleem duiden.
 
Wat is het probleem eigenlijk? Kan je Smartcard niet geactiveerd worden voor ITV, krijg je geen signaal, krijg je ontzettend storende ITV terwijl de rest wel werkt, heb je een afspeelknop? Allemaal verschillende zaken die op een ander probleem duiden.

dat is het probleem dus - Smartcard kan niet geactiveerd worden.
ik krijg b.v. bij tv-theek de melding "kopen"voor een abonnement op deze dienst,bel 0900-0730($0,10 p/min).
terwijl ik dat hele pakket wel degelijk heb.
alle hd zenders b.v. werken goed
signaal is 100%
beeld is goed.
afspeelknop heb ik ook.

ik wordt er alleen niet goed van dat naa ruim 2 en halfe week ze de kaart niet kunnen activeren.....terwijl dat binnen een minuut gedaan kan worden.
maar ondertussen is er wel netjes alles van me bankrekening afgeschreven.

m.v.g. mysteryXXX
 
Het kan niet binnen een minuut gedaan worden als een eerdere order nog niet afgesloten is. In verband met de snelle levering van het installatiepakket is dat vaak het geval. Dan kan je weinig anders tot de klantenservice die order eruit haalt.

Het goede nieuws is dat je er dan nog níet voor betaald. Het probleem is namelijk juist dat je abonnement niet kan beginnen.
 
ik heb al uren met klantenservice aan de telefoon gezeten,en dit ook gezecht.
dat ze de oude er maar uit moeten halen en handmatig erin moeten zetten.(wat wel degelijk kan)
en dan binnen 4 tot 8 uur moet alles los springen.
en deze info heeft zelfs de monteur mij gezecht.
en ik weet nog van me oude baas dat het kan.(wil uiteraard niet zeggen dat ik vergelijk).
en de betaling is ook gedaan en dat is ook bevestigd door ziggo.
en op me afschrift staat die betaling ook op.
ze hebben hun fout ook duidelijk aangegeven alleen doen ze er niks mee.
 
en de betaling is ook gedaan en dat is ook bevestigd door ziggo.

Eventueel abonnementsgeld voor ITV ook al of alleen het aankoopbedrag? Als de Smartcard niet geactiveerd kan worden, kan er ook geen abonnement ingevoerd worden en worden er dus ook geen abonnementskosten verrekend. Tenzij de Smartcard wel geactiveerd is maar alsnog niks geleverd kan worden, wat veel minder vaak gebeurd.
 
dat is het probleem dus - Smartcard kan niet geactiveerd worden.
ik krijg b.v. bij tv-theek de melding "kopen"voor een abonnement op deze dienst,bel 0900-0730($0,10 p/min).
terwijl ik dat hele pakket wel degelijk heb.
alle hd zenders b.v. werken goed
signaal is 100%
beeld is goed.
afspeelknop heb ik ook.

ik wordt er alleen niet goed van dat naa ruim 2 en halfe week ze de kaart niet kunnen activeren.....terwijl dat binnen een minuut gedaan kan worden.
maar ondertussen is er wel netjes alles van me bankrekening afgeschreven.

m.v.g. mysteryXXX

Als je mij een pb stuurt met je gegevens en smartcardnummer, dan zal ik kijken wat ik kan doen.
 
abonnementsgeld voor ITV en het aankoopbedrag zijn bijde netjes afgehouden.
en daarom ben ik een beetje...."boos"(netjes uitgedrukt)

de decorder b.v. staat nu al die tijd constand aan,zodat ze erbij kunnen.
en snachts op ned1 voor de snellere update mogelijkheden(op aanraden van de helpdesk).
zelfs de helpdesk snapt het niet dat ik geen gebruik kan maken van mijn pakket,terwijl alles netjes betaald is.
ik heb ook al 200x excuus gehoord maar daar heb ik niks aan.
en het probleem ligt echt bij hun in het systeem want hier is alles inorde en bevestigd door een monteur.
 
abonnementsgeld voor ITV en het aankoopbedrag zijn bijde netjes afgehouden.

Ah dan betekent dat dat de Smartcard wel degelijk geactiveerd is en er dus een ander pobleem is.

Zodra het is verholpen kun je schriftelijk restitutie vragen over de dagen dat het niet gewerkt heeft en je wel gefactureerd bent.
 
Ik ben het helemaal eens met jou bevindingen, het heeft mij een hoop geduld en bel minuten gekost om uiteindelijk ITV aan de praat te krijgen.

Groet,

TsFan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan