• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ik voel me genomen

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

anheki

:?: Geachte mede gebruikers.
Ik voel me genomen door multikabel, ik heb vanaf het begin een power abbonnement met TV, Telefoon en internet.
Nou heeft men het geniale idee gehad om digitaal TV aan de man te gaan brengen.
Multikabel levert het digitale signaal (power abbonnement) en de gebruiker en de gebruiker mag voor ongeveer 200 euro een decoder aanschaffen.
Maar nu komt het als je nu een POWER abbonnement neemt krijg je een GRATIS decoder.
Wat krijgt de trouwe multikabel abbonnee ?
Geen digitaal TV
Geen GRATIS decoder
en er wordt zelfs een TV zender uit het basispakket gejat per 01-01-2007 en je blijft het zelfde betalen.

En wat ik ook raar vindt op de site van de MGV hoor of zie ik hier niets over.....
Of pikt de MGV dit zo maar zonder slag of stoot
 
Voor de trouwe klant is er:

https://www.multikabel.nl/producten/bundels/powerbundel/

Dat er meer dingen alleen maar naar digitaal gaan is niet te vermijden, dat heet vooruitgang. Daar is helaas niet zoveel aan te doen..

Ja, en wat moet ik zeggen van het kopen van een digitale box, je koopt het of je koopt het niet. Dat is ook zo met je oude tv, en breedbeeld, je koopt het of niet..
 
mag voor ongeveer 200 euro een decoder aanschaffen.

Ook dit is niet waar.
Je kan een normale decoder kopen voor plus minus 80,- Die van 80 is diegene die ze weggeven, en niet de hd decoder van 200,- die jij bedoelt.
 
Wat hierboven geschreven staat.

We hebben hier ook TV, Internet (power) en telefoon en een digitale ontvanger van 89 euro.
Een paar zenders minder die je toch niet mist is geen ramp.(RTL, TVE en TRT)
Met een standaard digitaal pakket heb je er trouwens ook niet veel soeps bij.

Meest ergelijk van die digizooi is dat je niet alles direkt vanaf je tv kan regelen. Betaal het gelukkig niet zelf want het is eigenlijk zonde geld.
 
Wijziging zenderpakket

Als lid van de Programmaraad kan ik mededelen dat i.v.m. de ombouw van de Nederlandse zenders van analoog naar digitaal welk is besloten door de overheid de directie van Multikabel heeft besloten om daar via een analoog signaal nu eenmaal meer bandbreedte nodig is deze om te zetten naar het digitaal pakket.
Als Programmaraad zijn wij hierover nog met de directie in overleg daar op de laatst gehouden vergadering op 6 oktober 2006 er nog geen overeenstemming is bereikt.

Trouwens wij hebben een eigen website www.programaraadmultikabel.nl

Iedere vergadering is trouwens openbaar en wordt ook op deze site aangekondigd
 
Re: Wijziging zenderpakket

Schlauhaenchen zei:
Als lid van de Programmaraad kan ik mededelen dat i.v.m. de ombouw van de Nederlandse zenders van analoog naar digitaal welk is besloten door de overheid de directie van Multikabel heeft besloten om daar via een analoog signaal nu eenmaal meer bandbreedte nodig is deze om te zetten naar het digitaal pakket.
Als Programmaraad zijn wij hierover nog met de directie in overleg daar op de laatst gehouden vergadering op 6 oktober 2006 er nog geen overeenstemming is bereikt.

Trouwens wij hebben een eigen website www.programaraadmultikabel.nl

Iedere vergadering is trouwens openbaar en wordt ook op deze site aangekondigd

Het moet dus www.programmaraadmultikabel.nl zijn.

Je was een M vergeten. :)

Eric
 
Thomas zei:
Voor de trouwe klant is er:

https://www.multikabel.nl/producten/bundels/powerbundel/

Dat er meer dingen alleen maar naar digitaal gaan is niet te vermijden, dat heet vooruitgang. Daar is helaas niet zoveel aan te doen..

Ja, en wat moet ik zeggen van het kopen van een digitale box, je koopt het of je koopt het niet. Dat is ook zo met je oude tv, en breedbeeld, je koopt het of niet..

Het gaat mij er niet om dat ik een decoder moet kopen , maar dat het door je strot wordt geduwd en dat men ook nog eens een zender uit het pakket laat verdwijnen en wie weet is dit het begin van het langzaam wegnemen van zenders naar het digitaal pakket.
 
Saywhat zei:
mag voor ongeveer 200 euro een decoder aanschaffen.

Ook dit is niet waar.
Je kan een normale decoder kopen voor plus minus 80,- Die van 80 is diegene die ze weggeven, en niet de hd decoder van 200,- die jij bedoelt.

Mijn punt is dat mensen die nu een power abbonnemnt neemt krijgt hem GRATIS en vaste klanten krijgen niets, JA een zender die wordt weg gehaald.
En dat vind ik niet EERLIJK.
 
Daar heb je wel gelijk in, de leden van het eerste uur pissen wel overal naast de pot.

Misschien eens tijd voor een daverende download dag voor alle 5 jaar + klanten...
 
Thomas zei:
Daar heb je wel gelijk in, de leden van het eerste uur pissen wel overal naast de pot.

Misschien eens tijd voor een daverende download dag voor alle 5 jaar + klanten...

KIJK DAT BEDOEL IK NOU
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan