• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Klacht indienen over 090x-nummers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het punt wat ik bedoel is dat mensen bellen die helemaal niet zouden moeten bellen. Deze bellen met van alles wat niet bij nu Ziggo thuis hoort, maar bv bij een helpdesk van Microsoft of wie dan ook!

De mensen met wel een probleem is natuurlijk een heel ander verhaal, dat deel ben ik volledig met je eens!

De goede lijden onder de slechte, kan er weinig anders van maken.

Zou toch relaxed zijn, gewoon geen helpdesk nodig, maar alles perfect! (zucht dromen zijn bedrog ;) )
 
Het is leuk dat je zegt dat het fijn zou zijn dat alles perfect verliep. Dit is natuurlijk nooit mogelijk omdat je toch met electronica werkt.

Hiernaast zullen ook veel van de fouten alsnog bij de gebruiker liggen.
 
Het punt wat ik bedoel is dat mensen bellen die helemaal niet zouden moeten bellen. Deze bellen met van alles wat niet bij nu Ziggo thuis hoort, maar bv bij een helpdesk van Microsoft of wie dan ook!

De mensen met wel een probleem is natuurlijk een heel ander verhaal, dat deel ben ik volledig met je eens!

De goede lijden onder de slechte, kan er weinig anders van maken.

Zou toch relaxed zijn, gewoon geen helpdesk nodig, maar alles perfect! (zucht dromen zijn bedrog ;) )


iedere provider heeft daar last van, van die mensen die helemaal niet zouden moeten bellen, dat vind ik geen goed argument.
 
iedere provider heeft daar last van, van die mensen die helemaal niet zouden moeten bellen, dat vind ik geen goed argument.

Klopt vandaar dat zo goed als iedere provider ook een 0900 nummer hanteerd.
 
iedere provider heeft daar last van, van die mensen die helemaal niet zouden moeten bellen, dat vind ik geen goed argument.
En het openstellen van een gratis nummer zal het aantal telefoontjes alleen maar doen stijgen, en zullen er bij Ziggo alleen maar meer onzin telefoontjes binnenkomen van mensen die geheel ergens anders naartoe moeten bellen.
 
En het openstellen van een gratis nummer zal het aantal telefoontjes alleen maar doen stijgen, en zullen er bij Ziggo alleen maar meer onzin telefoontjes binnenkomen van mensen die geheel ergens anders naartoe moeten bellen.

ik heb het niet over gratis gehad....
waarom zou XS4ALL het wel gewoon af kunnen met een lokaal nummer, en ZIGGO niet ?

het heeft ook te maken met hoe goed of hoe slecht je je werk doet.
de HD is voor mensen die hulp nodig hebben of problemen ondervinden of met storingen te maken hebben.
het zou dus ook over die groep moeten gaan, de discussie gaan voeren met als betoog " de klanten die niet zouden moeten bellen" vind ik echt een heel zwak argument.

die bellen namelijk ook bij XS4ALL, tegen lokaal tarief....
hebben zelfs een wachtrij meter https://wachtrij.xs4all.nl/meter/helpdesk.asp

en met volop bellen altijd is dat zeer voordelig, toch is daar die " zogenaamde drempel" niet.

https://www.xs4all.nl/allediensten/bellen/
 
Als ik even vluchtig de internet prijzen van xs4all naast die van Ziggo leg, zie je ook waarom hun dat kunnen doen... xs4all is een hele goed (zo niet de beste) provider, en daar betaal je dan ook voor... (Ziggo is de klantenservice aan het verbeteren, maar nog niet op dat nivo helaas)

Als nu Ziggo eens besloot een regionaal nummer te nemen, vervolgens de prijs 5euro per maand omhoog doet om dat te rechtvaardigen: Zou je daarmee akkoord zijn?

Ik verwacht de meeste klanten niet... afijn blijft een cirkeltje, en daarnaast een lastig punt, want natuurlijk heb je voor een deel gelijk, maar het kan simpelweg niet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb het niet over gratis gehad....
waarom zou XS4ALL het wel gewoon af kunnen met een lokaal nummer, en ZIGGO niet ?

het heeft ook te maken met hoe goed of hoe slecht je je werk doet.
de HD is voor mensen die hulp nodig hebben of problemen ondervinden of met storingen te maken hebben.
het zou dus ook over die groep moeten gaan, de discussie gaan voeren met als betoog " de klanten die niet zouden moeten bellen" vind ik echt een heel zwak argument.

die bellen namelijk ook bij XS4ALL, tegen lokaal tarief....
hebben zelfs een wachtrij meter https://wachtrij.xs4all.nl/meter/helpdesk.asp

en met volop bellen altijd is dat zeer voordelig, toch is daar die " zogenaamde drempel" niet.

https://www.xs4all.nl/allediensten/bellen/

Wat let je. Neem gewoon xs4all als jij dat de beste aanbieding vindt. Ik vind Ziggo gewoon veel beter voor het geld. Voor dat geld dat xs4all nog durft te vragen kunnen ze wel geld toegeven op een telefoontje naar de helpdesk.
 
Wat let je. Neem gewoon xs4all als jij dat de beste aanbieding vindt. Ik vind Ziggo gewoon veel beter voor het geld. Voor dat geld dat xs4all nog durft te vragen kunnen ze wel geld toegeven op een telefoontje naar de helpdesk.

Helaas is de laatste jaren XS4ALL niet veel meer dan een duur sausje over HetNet heen.
allemaal KPNdochters, en allemaal via dezelfde lijnen, met dezelfde maximale snelheden, en dezelfde storingen van tijd tot tijd

Maar een storing bij XS4ALL is hetzelfde als een Mac beschuldigen van virusvatbaar ( tenminste, in de ogen van de fanbase )

Ik heb een jaar XS4ALL gehad, maar heb nooit ervaren waarin men bij die club "BETER" is.
 
Als ik even vluchtig de internet prijzen van xs4all naast die van Ziggo leg, zie je ook waarom hun dat kunnen doen... xs4all is een hele goed (zo niet de beste) provider, en daar betaal je dan ook voor... (Ziggo is de klantenservice aan het verbeteren, maar nog niet op dat nivo helaas)

Als nu Ziggo eens besloot een regionaal nummer te nemen, vervolgens de prijs 5euro per maand omhoog doet om dat te rechtvaardigen: Zou je daarmee akkoord zijn?

Ik verwacht de meeste klanten niet... afijn blijft een cirkeltje, en daarnaast een lastig punt, want natuurlijk heb je voor een deel gelijk, maar het kan simpelweg niet


ik ben indertijd weg gegaan bij XS4ALL omdat KPN dit bedrijf inlijfde en net als met Multikabel na die fusie, ging het daar ook hard achteruit met de service.
wil ZIGGO ook net als KPN voorgoed in de klachten top 3 blijven hangen ?

in principe wil ik die 5 euro verhoging graag betalen als de service en stabiliteit van de producten daardoor net zo goed word als bij XS4ALL toen het nog geen dochter van KPN was.

de prijzen bij XS4ALL lijkt veel duurder, maar als ZIGGO niet zou compenseren is het voor die 10% klanten met klachten bij ZIGGO net zo duur vanwege de extra telefoon kosten.

ik meen het echt serieus dat ik echt al een jaar minimaal 2 a3x per maand moet bellen met ZIGGO vanwege diensten die het niet goed doen en heel vaak foute facturen krijg.

het oplossend vermogen van ZIGGO is een drama, de medewerkers op dit forum die mensen proberen te helpen steken daar met kop en schouders boven uit, terwijl ze dat niet eens hoeven doen?!
en in principe is dit forum daar helemaal niet voor bedoeld.

en dat het simpelweg niet zou kunnen vind ik erg makkelijk gezegd, waar een wil is...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan