• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bug&Wishlist

Status
Niet open voor verdere reacties.
Begrijp ik dat je automatisch wil laten deleten?
Daar zie ik het nut niet van in en dat wil ik zelfs niet.

Zoals aangegeven met een icoontje kan je zien welke programma's je bekeken hebt en die kan je, als je dat wilt, verwijderen.
Ja kan ze ook later nog een keer bekijken.
De schijf is groot genoeg.

Nee, niet automatisch deleten. Dat zou ik niet willen.
Voorbeeld. Ik neem een programma op. Tegelijkertijd kijk ik een reeds opgenomen programma. Als ik die gezien heb wis ik die nu meteen.
Dat gaat niet meer begrijp ik.
Voorbeeld 1. Ik neem een programma op. Ik kijk een reeds opgenomen programma. Deze blijkt een herhaling te zijn. Die wis ik meteen. Dat gaat nu niet en moet ik wachten totdat de Humax klaar is met opnemen. Hier neemt hij soms de hele avond op.

Sorry, ik begrijp dat het moeilijk is om uit te leggen omdat het voor mij helder is.
 
Kwaliteit van SD is onvoldoende, lijkt erg gecompressed, in ieder geval via component, zowel in originele uitzending als in geupscaled versie naar 720p of 1080i

Dit in vergelijking met de Samsung 360HD die een uitstekend detailrijk beeld geeft in SD

Ik zie deze nog niet in de bugs staan terwijl er meerdere plasma bezitters zijn die het buiten Bert melden in de andere, lange, thread over de 5050. Kunnen we deze toevoegen ?

Ook heb ik eerder gevraagd, en geen antwoord op de vraag mbt tot het verwijderen van een aangemaakte folder. Ook het verplaatsen van bestanden naar zo'n folder werkt niet. Heeft niemand hier verder last van ?
 
Kwaliteit van SD is onvoldoende, lijkt erg gecompressed, in ieder geval via zowel HDMI als component, zowel in originele uitzending als in geupscaled versie naar 720p of 1080i

Dit in vergelijking met de Samsung 360HD die een uitstekend detailrijk beeld geeft in SD
 
Kwaliteit van SD is onvoldoende, lijkt erg gecompressed, in ieder geval via zowel HDMI als component, zowel in originele uitzending als in geupscaled versie naar 720p of 1080i

Dit in vergelijking met de Samsung 360HD die een uitstekend detailrijk beeld geeft in SD

Toch zijn er ondertussen diverse vergelijkingen gedaan door andere mensen die dit verschijnsel niet zien, ook niet op een 60 inch scherm.
Blijkbaar is het toch afhankelijk van de TV, net zoals overigens bij de IRHD-5000. (waar ik het verschijnsel ook niet heb).

Ook wil ik opmerken voor de meelezers die nu denken dat SD dramatisch slecht zou zijn, dat dit niet het geval lijkt. De mensen die dit hebben kunnen alleen verschil zien tussen SCART en HDMI bij SD.
 
Toch zijn er ondertussen diverse vergelijkingen gedaan door andere mensen die dit verschijnsel niet zien, ook niet op een 60 inch scherm.
Blijkbaar is het toch afhankelijk van de TV, net zoals overigens bij de IRHD-5000. (waar ik het verschijnsel ook niet heb).

Ook wil ik opmerken voor de meelezers die nu denken dat SD dramatisch slecht zou zijn, dat dit niet het geval lijkt. De mensen die dit hebben kunnen alleen verschil zien tussen SCART en HDMI bij SD.

Dit klopt. Er is een melding van een 6090 pioneer plasma die het verschijnsel niet heeft/ziet.
Het is mij opgevallen dat 37 inch lcd's het hoegenaamd niet zien, dit zou kunnen doordat het scherm te klein is om dit te zien.
Wel zijn er van de middelgrote schermen (42-50 inch) verschillende meldingen van, zeker in vergelijking met de Samsung 360
Voor die mensen die er last van hebben blijkt het probleem minder bij Scart en Component dan bij HDMI
In alle gevallen is men zeer tevreden met de HD kwaliteit, het probleem betreft dus kennelijk voornamelijk middelgrote schermen in SD
 
Bug: ik heb in de timer 2 programma's staan op 2 verschillende zenders die lopen op een werkdag op vrijwel dezelfde tijd (ma-vr). Nu probeer ik voor morgen (za) een programma op datzelfde tijdstip te timen (wekelijks).

Dit conflicteert uiteraard niet, maar de Humax is het daar niet mee eens en geeft de melding:

'Deze reservering conflicteert met een andere timer', en laat dan de 2 programma's zien die op werkdagen zijn getimed.
 
Bug: ik heb in de timer 2 programma's staan op 2 verschillende zenders die lopen op een werkdag op vrijwel dezelfde tijd (ma-vr). Nu probeer ik voor morgen (za) een programma op datzelfde tijdstip te timen (wekelijks).

Dit conflicteert uiteraard niet, maar de Humax is het daar niet mee eens en geeft de melding:

'Deze reservering conflicteert met een andere timer', en laat dan de 2 programma's zien die op werkdagen zijn getimed.

wil je eens precies aangegeven vanuit het timer overzicht wat de start / stop tijden zijn van de verschillende timers en de gekozen zender en de waarden voor de extra voorloop/uitlooptijd.
 
Nee, niet automatisch deleten. Dat zou ik niet willen.
Voorbeeld. Ik neem een programma op. Tegelijkertijd kijk ik een reeds opgenomen programma. Als ik die gezien heb wis ik die nu meteen.
Dat gaat niet meer begrijp ik.
Voorbeeld 1. Ik neem een programma op. Ik kijk een reeds opgenomen programma. Deze blijkt een herhaling te zijn. Die wis ik meteen. Dat gaat nu niet en moet ik wachten totdat de Humax klaar is met opnemen. Hier neemt hij soms de hele avond op.

Sorry, ik begrijp dat het moeilijk is om uit te leggen omdat het voor mij helder is.

Duidelijk.
Mijn Panasonic Hard disk analoge recorder kon dat ook niet.
Misschien via een update?
 
wil je eens precies aangegeven vanuit het timer overzicht wat de start / stop tijden zijn van de verschillende timers en de gekozen zender en de waarden voor de extra voorloop/uitlooptijd.

Uiteraard!

Algemeen: voorlooptijd: 5 minuten, uitlooptijd: 10 minuten

Timer 1: Lingo - Ned1 - 18.55-19.35 - werkdagen (ma-vr)
Timer 2: ONM - Ned3 - 18.55-19.32 - werkdagen (ma-vr)

Timer 3: Campinglife - RTL4 - 18.50-19.40 - wekelijks (za)

Een wekelijkse timer voor Campinglife lukt dus niet, wel een enkele opname.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan