• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Update aangaande certificering Philips

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe is het nu met de subtitles van bv de discovery's ?
en zijn dat dvb of teletekst ondertitels ?
 
Al geprobeerd het kaartje er andersom in te doen ?

Dank je, want waarschijnlijk is dat de clou. Ik heb hem erin zitten als aangegeven in de handleiding. Ik heb (na gegoogled te hebben) gelezen dat dit dus verkeerd is aangegeven in de handleiding (zou trouwens wel heeeel erg stom zijn!!). Ga het als ik thuis ben direct uitproberen!
 
Gisteren de firmware update voor de 22PFL5614H van 28/09 geinstalleerd en jawel hoor, hij werkt!
Echter net als zovelen onder ons, alleen txt op Ned 1.
Wat ook wel hinderlijk is, is het authencitatie proces wat de tv elke keer moet doorlopen als je de tv aanzet.
Hebben anderen dit ook?
Ik heb daar geen last van, maar ik laat de TV dan ook altijd in standby staan. De huidige Philips serie gebruikt amper stroom in standby.
 
bij mij doet ie dat ook steeds. heel irritant
Ik laat ivm milieu en veiligheid m'n tv nooit standby staan.
Wel eens een uitgebrand huis met ontplofte tv gezien?
Dan doe je dat noooooooit meer
 
bij mij doet ie dat ook steeds. heel irritant
Ik laat ivm milieu en veiligheid m'n tv nooit standby staan.
Wel eens een uitgebrand huis met ontplofte tv gezien?
Dan doe je dat noooooooit meer

En je computers/router/internet-modem en overige apparaten waar de netvoeding ook standby staat? Haal je altijd van alles de stekker uit het stopcontact ? En je koelkast en andere huishoudelijke apparaten ? Je zou schrikken wat daarmee kan gebeuren. Een moderne TV is niet anders dan dit soort apparaten. Die ontploft net zo vaak als de lader van een mobiele telefoon.
 
Ik laat mijn TV gewoon op stand-by staan.
Ik moet wel een nuance aanbrengen op mijn vorige bericht.....
Het authencatie proces doet ie niet iedere keer. Gisteren had ik het zomaar niet, maar de dag ervoor een paar keer. Toen viel me op dat dit vooral gebeurde wanneer de TV langer dan een paar uur in stand-by modus had gestaan. Maar ondanks de minpuntjes, wel goed beeld en goede zap-snelheid in vergelijking met mijn externe Samsung 360 box. Deze laatste moest ik regelmatig stroomloos maken omdat het zappen trager en trager werd.
 
Philips CI+ 2PFL5404H

Helaas werkt de nieuwste update van 29 september (000.026.058.006) voor de 32PFL5404H/12 alles behalve goed. Alleen Ned 1 in HD, het Ziggo kanaal (12) en het etalagekanaal (13) werken. Alle overige zenders geven de melding "gecodeerd programma" en blijft het scherm zwart. Volgens de klantenservice is deze laatste update nog niet aangepast aan de Ziggo eisen, ze zijn nog niet aan de 5000-serie toe en moeten we dus nog even wachten :cry:. Het etalagekanaal heeft deze maand Eredivisielive, da's nog een pleister op de wonde :)..
 
Smartcard verkeerd om? (Hij moet NIET zoals het in de handleiding staat). Kun je de status van de kaart uitlezen via de CAM menu's?
 
""
De chip op de smartcard moet aan de kant van de paarse sticker zitten. De CAM kun je dan zo in de tv steken dat de paarse sticker naar de muur wijst"".

:thankyou:
 
Alleen Ned 1 in HD, het Ziggo kanaal (12) en het etalagekanaal (13) werken. Alle overige zenders geven de melding "gecodeerd programma" en blijft het scherm zwart.

Dat klinkt of je smartcard niet werkt (zie opmerkingen hiervoor: zit hij er goed om in) of dat je smartcard niet geregistreerd staat bij Ziggo. Probeer je smartcard eens bij iemand anders in een digitale ontvanger en kijk of hij dan wel werkt als je zeker weet dat hij goed in de CAM zit.

Een verlopen of niet geregistreerde smartcard zal zorgen dat je alleen nederland 1 en het ziggo kanaal kunt kijken. Net zoals je zonder CAM in de TV ziet. Kun je wel zien in de menu's dat de CI+ cam herkend wordt? Als je de status niet kunt uitlezen: zit de CAM wel goed in de TV ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan