• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo-app biedt bellen met vast nummer via internet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja dat lijkt mij ook wel wat zou ook graag een van de 3000 zijn :wink:
 
Ziggo-app

:pompom::applause:laat maar komen, ik ben er klaar voor!!
 
Zie https://tweakers.net/nieuws/95273/z...lefoontjes-van-vast-nummer-op-smartphone.html

Ziggo gaat komende maanden maximaal drieduizend klanten een app laten testen die het mogelijk moet maken om telefoontjes die via het vaste nummer binnenkomen aan te nemen op de mobiele telefoon. Daardoor zijn klanten overal bereikbaar via hun thuistelefoon.​

Kan ik me ergens aanmelden als test persoon? :)

Aanmelden voor de test is niet mogelijk. Ziggo heeft de testers geselecteerd en die hebben per e-mail een uitnodiging ontvangen. De app is wel te downloaden maar alleen de uitgenodigde testers hebben een inlogcode. Nog even geduld dus.

Verstuurd vanaf mijn GT-P5100 met Tapatalk
 
Hmm, weet niet of ik nu daar op zit te wachten, op mijn huistelefoon komen vrijwel alleen telemarketeers binnen op die momenten dat ik niet thuis ben. Mensen die mij kennen bellen nml niet vast maar mobiel als ze weten dat ik werk.

Maar goed, het is een optie, geen verplichting, dus mooie ontwikkeling! Ik pas alleen dus even ;-)

(Oh, en ja, ik sta in het bel me niet register. Helpt helaas niet of in ieder geval niet volledig. Met name postcode loterij maakt het erg bond).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan