• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Hoe HDTV kanalen te ontvangen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobbieA

Forum Gebruiker
Berichten
14
Hi

Heb Humax en flatscreen full HD Panasonic.

Hoe kan ik bij opgeven dat ik de (gratis?) HDTV kanalen (zoals Ned-1, Ned-2, Ned-3) wil ontvangen ?

Via de site? Ik ga naar product wijzigen ga zie ik HD-TV daar niet bijstaan.

Via mijn apparatuur? Hoe?

Thx en mvgr
Rob
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hi

Heb Humax en flatscreen full HD Panasonic.

Hoe kan ik bij opgeven dat ik de (gratis?) HDTV kanalen (zoals Ned-1, Ned-2, Ned-3) wil ontvangen ?

Via de site? Ik ga naar product wijzigen ga zie ik HD-TV daar niet bijstaan.

Via mijn apparatuur? Hoe?

Thx en mvgr
Rob
Als je een Humax 5000 of 5050 hebt, dan staan ze keurig op kanaal 1 2 en 3. Als je een andere Humax hebt, dan zal het niet gaan lukken, omdat je toch echt een HD ontvanger nodig hebt. Controleer ook even of je kanaal 64 hebt (Eurosport HD)
 
Natuurlijk een HD ontvanger. of je moet een DVB-tuner in je lcd hebben zitten. Gewoon effe bellen met Ziggo, heb je al een alles-in-1 pakket? er loopt een actie daarbij krijg je de Cisco voor goedkoop
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dank voor de snelle antwoorden. Kastje kopen dus. Mijn Humax is geen HDTV Humax kastje.

Vraagje aan allen: Humax of Cisco of ???

Thx en Mvgr
Rob
 
Voor HD kijken: Samsung 380, humax 5000,5050 of cisco 8455. De laatste 2 kunnen ook opnemen. Discussies over welke hiervan te kiezen zijn er in overvloed.
 
Je moet voor jezelf op een rijtje zetten wat je allemaal wilt.
Wil je kunnen opnemen, interactieve tv, etc.
Daarbij zou ik goed de subforums van bv de Humax 5050 en Cisco 8455 doorlezen. Vragen daarover kun je in de betreffende topics stellen als je geen antwoord kunt vinden op je vragen.

Hier oa een draadje:
Humax iHDR-5050C vs. Cisco 8455DVB

Subforums:
Humax 5050
Cisco 8455
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan