• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo verhoogt tarieven per 1.1.2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
het valt me op nu berichten gepost zijn waarin duidelijk wordt dat ook UPC duurder wordt de personen die een dergelijke actie van Ziggo bijna schandelijk vonden zich nu stil houden. Nu weet ik ook wel dat men geen UPC abonnee is, maar het gaat om het principe... zoals de Ziggo veroordelers het ook over principes hebben.
 
Ik hoop niet, dat de discussie nu verder gaat over €0,55.:giveup:
Het gaat dus schijnbaar (bij UPC) om €0,45 (in vergelijking met Ziggo). Bij UPC tarieven zitten de kosten voor standaard TV niet bij de pakketten (welke ook €1,- omhoog gaan) inberekend en die gaat ook €0,10 omhoog. Dus een verhoging bij afname van een compleet pakket van €1,10... Wat een toestand!!! Laat de klagers maar komen :schater:
 
Eigenlijk vreemd dat niemand reageert op het "verplichte" Z1 kabelabonnement van straks € 16.45, deze moet je er bij nemen wanneer je gebruik wilt maken van één van de diensten van Ziggo!.

Zover ik weet is deze bij UPC bij de prijs inbegrepen, een flink verschil met prijs en prestatie, UPC heeft een, op papier, sneller internet dan Ziggo, en daarbij goedkoper ook en dan ook inclusief de analoge tv zenders, al met al scheelt het op jaarbasis een flink bedrag op abonnementsgeld dat UPC goedkoper is!,

Corrigeer me wanneer ik fout zit,

Vriendelijke groeten,

C. la Fleur.
 
Bij Ziggo Alles-in-een zit het analoge/digitale radio/tv abonnement bij de prijs inbegrepen, dus die discussie gaat bij Ziggo enkel nog op voor de losse abonnementen, en per saldo is een Alles-in-een abonnement voordeliger.

Als ik mij niet vergis is dit bij UPC hetzelfde, het verschil tussen losse abonnementen, of de pakketten, maar zeker weten doe ik het niet over de UPC prijzen.
 
Onderaan alle produktpagina's van UPC (ook die van de totaalpakketten):

UPC.nl zei:
* Een totaalpakket is alleen beschikbaar i.c.m. het UPC Standaardpakket Radio/TV (max. € 16,70 per mnd).
 
Denk dat we het in Nederland zo slecht nog niet hebben qua prijsstelling en de aangeboden product specificaties.

Onze zuiderburen zullen jaloers zijn, zie hun prijzen en beperkingen:
Belgische Alles In Een pakketten

Ouderwetse download limieten van 30GB en beperking van het aantal PC's.... :shock:

Doe er je voordeel mee.
 
Misschien heel flauw dit, maar weet men al dat men de verhoging al in december betaald? :mrgreen: (je betaald een maand in voren).
 
Denk dat we het in Nederland zo slecht nog niet hebben qua prijsstelling en de aangeboden product specificaties.

Onze zuiderburen zullen jaloers zijn, zie hun prijzen en beperkingen:
Belgische Alles In Een pakketten

Ouderwetse download limieten van 30GB en beperking van het aantal PC's.... :shock:

Doe er je voordeel mee.

Ja echt belachelijk. Ik heb een Belgische vriend (trouwens ook een paar Engelse want die hebben het ook) en hun worden helemaal gek als ze horen wat voor internet en voor welke prijs wij dat hebben
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan