• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

RTL7 HD en RTL8 HD vooralsnog niet bij Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja maar daar betaal je wel niet 3,95 euro voor 3 herhaal HD zenders zoals Ziggo doet. Als Ziggo slim is plaatsen ze meer HD zenders (o.a. RTL 8 etc.) in dat pakket want dan zal het ook meer afgenomen worden. Ziggo kan ook de poot stijf houden en wachten tot RTL toegeeft maar omdat UPC al toegeslaan heeft en Caiway ook heeft Ziggo gewoon de slag gemist en lopen ze nu flink achter.

Indeed: helemaal mee eens . . .
 
Ja maar daar betaal je wel niet 3,95 euro voor 3 herhaal HD zenders zoals Ziggo doet. Als Ziggo slim is plaatsen ze meer HD zenders (o.a. RTL 8 etc.) in dat pakket want dan zal het ook meer afgenomen worden. Ziggo kan ook de poot stijf houden en wachten tot RTL toegeeft maar omdat UPC al toegeslaan heeft en Caiway ook heeft Ziggo gewoon de slag gemist en lopen ze nu flink achter.

Liever achter lopen dan een HD-pakket vol met simulcast zenders want dan zeg ik dat pakket direct weer op.

Ook denk ik dat Ziggo niks gemist heeft maar dat UPC en Caiway gewoonweg geld teveel hebben en de verhoging dus ook klakkeloos doorberekenen aan hun abonnees.
 
heeft Ziggo gewoon de slag gemist en lopen ze nu flink achter.
Je overdrijft. Hoe kan je nou achterlopen bij iets waarvan je de inhoud niet kent? Geef eens voorbeelden waarom Ziggo-kijkers nu allemaal zwaar achterlopen? Waarom die haast?
Ik verwacht eerder dat kijkers van Caiway en UPC binnenkort flink op hun neus kijken als ze vast moeten stellen dat ze behoorlijk betalen voor de wet op de remmende voorsprong.
 
Wat moeten volgens jou de kijkers van Caiway dan betalen als prijs voor die voorsprong?
Ze krijgen maar liefst 12 en straks 14 HD zenders in het basispakket!!

Bij UPC kost HD kijken op 1 toestel al 13 euro per maand bovenop je basisabonnement, dus dat daar de kijker een grote prijs betaalt, ben ik met je eens.

Ik geloof overigens niet dat UPC dit rare beleid kan volhouden. Stel je wilt op drie toestellen Nederland 1 HD kunnen zien in je huis.
Dan kost het je nu bij UPC 3x13 euro dus 39 euro exra boven op je basisabonnement. Dus een Caiway of Ziggo klant betaalt daarvoor 16 euro per maand. Een UPC kijker dus 55 euro per maand. Ik vind dat prijsverschil ten opzichte van de andere kabelaars dus absurd.
 
Wat moeten volgens jou de kijkers van Caiway dan betalen als prijs voor die voorsprong?
Ze krijgen maar liefst 12 en straks 14 HD zenders in het basispakket!!
Vraag me af hoe dat gefinancierd wordt, dan. Zeker op de langere termijn.
Het is wel een erg zwart-wit verhouding met de andere, grote kabelaars.:roll:
 
Vraag me af hoe dat gefinancierd wordt, dan. Zeker op de langere termijn.
Het is wel een erg zwart-wit verhouding met de andere, grote kabelaars.:roll:

Veel ruimte op de kabel door de afscahakeling van analoge kanalen. Denk dat dat ook zeker meespeelt!
 
Plaats deze commerciële HD-zenders in 't HD-pakket:

dan kan de consument tenminste zelf kiezen of ze willen betalen voor kwaliteit of niet!

Ik ben best wel bereid te betalen voor kwaliteit (heb nu dus ook 't HD-pakket) . . .

Misschien dat deze zenders dan later eventueel in 't basispakket geplaatst kunnen worden!
 
mee eens,

dan kunnen de zenders later eventueel nog aan het basispakket worden toegevoegd.
 
mee eens,

dan kunnen de zenders later eventueel nog aan het basispakket worden toegevoegd.
Dat is een beetje lastig niet? Eerst betaal je de commerciëlen en dan ga je alsnog de boel in het basispakket stoppen terwijl je in eerste instantie niet structureel wilt betalen.
Maakt je als onderneming erg geloofwaardig naar de commerciëlen en je abonnees.
 
Dat is een beetje lastig niet? Eerst betaal je de commerciëlen en dan ga je alsnog de boel in het basispakket stoppen terwijl je in eerste instantie niet structureel wilt betalen.
Maakt je als onderneming erg geloofwaardig naar de commerciëlen en je abonnees.
Denk ook niet dat een provider in zijn eentje beslist in welk pakket een zender komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan