• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ik krijg geen digitale zenders op de Samsung le40b650

  • Onderwerp starter stanley1
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb het wel zonder de ci cam gedaan
maar het probleem is dat die nedhd niet vindt
dus ik heb alles precies zogedaan zoals er verteld wordt
dit probeer ik je steeds te vertellen
 
ik heb het wel zonder de ci cam gedaan
maar het probleem is dat die nedhd niet vindt
dus ik heb alles precies zogedaan zoals er verteld wordt
dit probeer ik je steeds te vertellen
Je zegt dat je een cam error krijgt,je kan geen cam error krijgen als je die cam er niet ingestopt hebt en je mag die cam er pas instoppen NADAT je beeld hebt gekregen.
Jij zegt,hij kan nederland 1 niet vinden en ik krijg een cam error,dus heb je de cam er al ingestopt voordat je beeld had en dat mag niet.
Het enige advies dat ik je kan geven is:
1.Cam en kaart er uit.
2.Zet de tv op de TV stand.
3.Tv uit en de 220 volt stekker er uit.
4.Tv weer aan.
5.Opnieuw automatisch zender zoeken.
6.Kies voor kabel.
7.Kies voor digitaal.
8.Laten zoeken,in princiepe moet nu iets gevonden worden.
9. Zo niet voer dan de juiste netwerk id en frequentie die ik gegeven heb en doe een nieuwe snelle zenderscan.
10 Pas als er beeld is en je Ned1 HD ziet de cam zonder kaart invoeren. (negeer foutmelding)
11. De tv uit doen en weer aan.
12 nu moet de authorisatie starten in 5 stappen.
13. Er komt weer beeld op Ned 1.
14.Smartcard invoeren.

Werkt dit niet dan moet je Samsung bellen.
Ergens heb je een stap overgeslagen want zonder dat je beeld hebt gehad op digitaal,mag je de cam er niet in doen en kan je dus ook geen foutmelding krijgen.
Jij kreeg die wel en dus heb je te vroeg de cam er ingestoken,dit mag pas NADAT er zenders gevonden zijn.
 
mag ik wat zeggen
1 je leest niet goed wat ik schrijf
2 wat je allemaal opschrijft wat ik moet doen heb ik algedaan
3 ik kwam hier op deze site omdat me ci cam het niet deed
4toen heb ik dit forum gelezen
5 en alles gedaan
6 dan kun je wel kwaad worden en zeggen dat ik iets fout gedaan heb maar ik heb alles precies zo gedaan als je schrijft
7 dus ik ga morgen samsung bellen
8 toch bedank ik je voor je reactie
9 met vriendelijke groeten stanley
 
mag ik wat zeggen
1 je leest niet goed wat ik schrijf
2 wat je allemaal opschrijft wat ik moet doen heb ik algedaan
3 ik kwam hier op deze site omdat me ci cam het niet deed
4toen heb ik dit forum gelezen
5 en alles gedaan
6 dan kun je wel kwaad worden en zeggen dat ik iets fout gedaan heb maar ik heb alles precies zo gedaan als je schrijft
7 dus ik ga morgen samsung bellen
8 toch bedank ik je voor je reactie
9 met vriendelijke groeten stanley

Beste Stanley ik ben niet boos maar jij leest niet.
De tv kan pas een cam foutmelding geven als je de cam er ook ingestopt hebt,de tv weet pas dat je een cam hebt en kan pas een foutmelding geven als je de cam er ook daadwerkelijk een keer ingestoken hebt.

Maar: Je kan de cam er nog niet ingestopt hebben (lees: je mag de cam er nog niet ingestopt hebben) omdat je nog geen beeld hebt gehad op Ned1 HD digitaal.

Ik begrijp wel dat het vervelend is,ik heb gisteren net zo zitten klooien maar dat bleek te komen omdat de cam zelf niet goed was.

De cam mag er pas op het allerlaatste moment in,NADAT de zenders zijn gevonden en pas dan ook kan er een foutmelding komen.
Als jouw tv met een foutmelding komt over de cam,kan dat alleen als de cam er ingestopt is (je tv weet niet dat er een cam naast ligt op het tafeltje) voordat je beeld had en dat mag volgens de instrukties niet.

Ik hoop dus dat je toch het stappenplan nog een keer wilt doorlopen ongeacht of je nou van mening bent of ik wel of niet gelezen heb wat je zegt.
 
heb het stappenplan nog een keer gedaan maar krijg geen ned1 hd dgitaal
 
heb het stappenplan nog een keer gedaan maar krijg geen ned1 hd dgitaal
Dan is er iets mis met je tv of de netwerk instellingen kloppen niet in het boekje,de cam heeft niets te maken met zenders zoeken,dat doet je tv.
 
heb het stappenplan nog een keer gedaan maar krijg geen ned1 hd dgitaal

zo worden we echt niet wijzer.

krijg je geen ned 1 HD met of zonder CAM:

-geen ned1 HD met CAM betekent dat je CAM stuk is, indien je wel beeld hebt zonder CAM.

-geen ned 1 HD zonder dat de CAM is aangesloten betekent dat:
  1. de installatie is niet juist uitgevoerd
  2. je signaal is niet goed,
  3. de tv is stuk
Kortom je zult precies moeten aangeven in welke stap het resultaat niet meer klopt met de instructie. De samsung instructie heeft nummers dus je kunt precies aangegeven tot hoever je gekomen bent.
Als je een error van de CAMkrijgt vermeldt dan ook het nummer en de tekst.
 
ik kom tot nr11 en dan geeft ie 0 digitaal gevonden
daarna nr30+31 gedaan maar precies hetzelfde probleem
(zonder cam al die stappen)
 
ik kom tot nr11 en dan geeft ie 0 digitaal gevonden
daarna nr30+31 gedaan maar precies hetzelfde probleem
(zonder cam al die stappen)

Je tv ontvangt geen signaal, of je coax kabel is niet goed of je hebt de verkeerde gegevens ingevoerd.

Ik weet n.l. niet precies waar de scheiding ligt tussen het voormalige casema en mulitikabel gebied. Als je tot het vm multikabel gebied behoort dan moet je 514000 kHz en 8888 als netwerk-id ingeven.

 
lijkt me allemaal een beetje vreem had eerst een breedbeeldtv aan gesloten met digitaal kastje die deed het wel maar heb nu een andere tv gekocht met module
dus ik denk tv is niet goed
ga morgen wel bellen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan