• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Nieuwe Philips 8000 en 9000 serie met CI+

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Yoeri,

Voornamelijk als ik zap naar Discovery HD. Ik krijg dan ook eerst nog ff 'geblokte beelden')


:-)

dit is nog één van de bugs, waardoor de software nog niet goedgekeurd is.
 
Ha Anoniem :)

Je bent er maar weer druk mee om alle vragen te beantwoorden (En dat zijn er nogal wat) :)

Ik reageer toch maar ff hoewel ik eigenlijk niks te melden heb, behalve dat m'n vrouw (En ze is echt geen techneute) zich prima kan redden met de TV + CAM.

Het enige waar ik haar over hoor is dat soms alle zenders (Behalve Ned 1) op zwart gaan. Ze zet dan braaf de TV ff uit en weer aan.
(Eigenlijk best bewonderenswaardig zoals ik haar gedresseerd/geconditioneerd heb :wink:)
 
dit is nog één van de bugs, waardoor de software nog niet goedgekeurd is.


Even gespeeld, ervaringen:
- Zoals elders op het CI+ forum vermeld, ook hier alleen teletekst bij Ned. 1.
- Zorgen bij sommigen dat zenders niet te sorteren zouden zijn, kan ik wegnemen. In deze versie kan dat nog steeds (OK button, options, herordenenen)
- EPG is nog steeds 50 kanalen
- SciFi , 13th street ontvang ik zonder ondertiteling. Op Samsums STB is dit met ondertiteling.
- Philips optie: ondertiteling tijdens mute (Ned 1 ) werkt niet
- Zap snelheid is redelijk voor digitale TV. 1-2 sec.

Overigens inmiddels met de nieuwe smartcard.

Als ik terug denk, heb ik vanavond maar een ding echt anders gedaan, behalve uitzetten en weer opnieuw aan , de zenders opnieuw installeren en daarna CAM er in.
 
Philips PFL9803/H10

Weet een van jullie waarom de Cam CI Plus niet werkt in dit toestel.
Hij is 2 maanden oud en er zit een DVB-C tuner in gebouwd.
Mail naar philips gestuurd maar die weten het ook niet.
Heb de software va nde tv ge-update maar geen sucses.
Alvast bedankt .
 
Nog een kleine update:
- Geen ondertiteling op Discovery HD.
- Zenders die je niet wilt zien, kun je (nu nog) gewoon verbergen. (Dit heb ik bijv. gedaan met de testkanalen en met enkele zenders waar ik toch nooit naar kijk/zal kijken)
 
Weet een van jullie waarom de Cam CI Plus niet werkt in dit toestel.
Hij is 2 maanden oud en er zit een DVB-C tuner in gebouwd.
Mail naar philips gestuurd maar die weten het ook niet.
Heb de software va nde tv ge-update maar geen sucses.
Alvast bedankt .
Dit werkt niet (en zal nooit gaan werken) omdat de 9803 geen CI+ slot heeft, slechts een CI slot. Alleen de modellen eidigend op een 4 hebben een CI+ slot.
De enige mogelijkheid op de DVB-C tuner te gebruiken ism Ziggo is doormiddel van een AlphaCrypt CAM. Echter wordt dit niet door Ziggo ondersteund en is het dus ook de vraag hoe lang dit nog zal werken.
Veiligste optie is dus een externe decoder.
 
Net de nieuwe firmware op mijn 32pfl9604 geinstalleerd. Firmware versie Q5492-0.26.58.5.

Het goede nieuws: Authenticatie geslaagd!
Het slechte nieuws: Op elk kanaal error E19-4: "Preview periode verlopen"

Dit is met de Neotion CI+ CAM. Wellicht dat het met de SMiT CAM wel werkt?! Hier is het beeld nog zwart.

Update: E19-4 is opgelost

Nogmaals, waar heb je de update van de firmware vanaf gehaald?
Ik zie hem op de Philips website niet staan...

Zijn er nog meer mensen met succesvolle authenticatie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan