• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Samsung 6000 serie LED TV, SMiT CI+ CAM en Service Menu

Status
Niet open voor verdere reacties.

Macula

Forum Gebruiker
Berichten
51
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik heb een vraag over de door Ziggo CI+ gecertificeerde Samsung 6000 serie LED televisie.
De op het betreffende toestel geïnstalleerde sofware versie is T-CHL5CIPDEUC 2005.2
Het toestel werkt op zich normaal in combinatie met een SMiT CI+ CAM en Ziggo Smartcard.

Echter als ik het service menu vanuit de stand-by stand probeer aan te roepen door op de afstandsbediening INFO > MENU > MUTE > POWER in te geven verschijnt na de start van de televisie eventjes het Service Menu. Meteen daarna start de SMiT CI+ CAM de authenticatie procedure en schakelt de CAM het Service Menu weer uit.
Ben ik de enige die dit automatisch uitschakelen van het Service Menu ondervind, of zij er ook andere gebruikers van Samsung 6000 LED televisies die door het gedrag van de SMiT CI+ CAM niet in het Service Menu kunnen komen?

Waarschuwing
Het Service Menu van een televisie biedt instellingsmogelijkheden die normaal gesproken voor consumenten niet beschikbaar zijn. Het gebruik ervan is op eigen risico en onoordeelkundig gebruik kan tot ernstige problemen leiden.
 
Hoi,
Ik had ook dit probleem. Oplossing is CAM (gedeeltelijk verwijderen) aanpassing doen en daarna de CAM weer in de TV drukken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan