• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Waar vind ik de firmware versie van sony 37w5500?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Z

Ziggony

waar vind ik de firmware versie?

Ik heb een sony 37w5500 en wacht met smart op de CI+module. Maar waar vind ik nou of mijn TV de PKG1.570EA firmware versie heeft? En zo niet, hoe zet ik dan de juiste versie erop. Ik heb deze TV eind juli gekocht.
(ik heb deze vraag inmiddels ook bij CI+/Sony gepost maar kan deze klaarblijkelijk niet verwijderen. Sorry, ben een beginner hier)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou graag uit willen zoeken of mijn tv de juiste firmware versie heeft maar weet niet waar ik deze kan vinden. Weet iemand raad?
 
Afstandsbediening. Home toets. Instellingen. Digitaal Set-up. Technische
instellingen. Systeeminformatie. Voila.
 
Ik heb een sony 37w5500 en wacht met smart op de CI+module. Maar waar vind ik nou of mijn TV de PKG1.570EA firmware versie heeft? En zo niet, hoe zet ik dan de juiste versie erop. Ik heb deze TV eind juli gekocht.
(ik heb deze vraag inmiddels ook bij CI+/Sony gepost maar kan deze klaarblijkelijk niet verwijderen. Sorry, ben een beginner hier)

https://support.sony-europe.com/TV/...ite=odw_nl_NL&m=KDL-37W5500&f=FW_Bravia1570EA

lees eerst de disclaimer en de postings over upgrade v/d software
 
Lijkt me een duidelijke procedure. Mijn W5500 hangt in mijn thuisnetwerk en is verbonden met Internet (via de ethernetaansluiting). Is de update van firmware ook op deze (non-USB) manier mogelijk? Ik kon er zelf niets over vinden...
 
Lijkt me een duidelijke procedure. Mijn W5500 hangt in mijn thuisnetwerk en is verbonden met Internet (via de ethernetaansluiting). Is de update van firmware ook op deze (non-USB) manier mogelijk? Ik kon er zelf niets over vinden...

Nee, updaten van de software in de Sony is niet mogelijk via Ethernet. Als particulier kun je dit alleen doen via een USB stick. De procedure staat beschreven op de pagina van Sony waar ook de firmware is te downloaden.
 
Die nieuwe firmware van sony, welke versie is dit? En word daarmee bepaalde functies uit de tv gesloopt?
 
Die nieuwe firmware van sony, welke versie is dit?
Versie PKG1.570EA. Staat er duidelijk bij.
En worden daarmee bepaalde functies uit de tv gesloopt?
Jazeker. Met deze nieuwe firmware kun je geen digitale kanalen meer naar eigen inzicht sorteren in of verwijderen uit de basislijst. Dat is hier allemaal te uit en te na besproken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan