• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Geen verbinding met mobiel netwerk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan zou ik niet naar Vodafone gaan. Ziggo mobiel = Vodafone!

Niet helemaal waar, ziggo maakt gebruik van het Vodafone netwerk, maar Vodafone klanten hebben voorrang bij drukte op een zendmast.
Dat geld voor alle budget weder verkopers van mobiele telefonie, op zowel het Vodafone als KPN netwerk......
 
Neen. Op de site van Ziggo werd er met geen woord over gerept. Misschien dat ze net als altijd na afloop v/d storing hebben gemeld dat de storing opgelost is, maar op het moment supreme was er op de site niets te zien. Vandaar dan men zich op de Helpdesk gedwongen voelde op het bandje in te spreken dat er een storing was (ter info: als het telefoonnetwerk niet werkt is dat natuurlijk onzin!). Die Helpdesk is altijd de Sjaak. Ik heb medelijden met ze. Lijnen lagen natuurlijk weer eens plat.
Dan heb je toch niet helemaal goed gekeken, want ik heb het namelijk wel gevonden op de site van Ziggo. Ik heb me ook meteen aangemeld om een mail te krijgen als de storing verholpen was. En die heb ik inderdaad ook gekregen. Maar het kan ook zijn dat ik later keek, want ik zit niet de hele avond op mijn telefoon te kijken of ik bereik heb
 
Dan heb je toch niet helemaal goed gekeken, want ik heb het namelijk wel gevonden op de site van Ziggo. Ik heb me ook meteen aangemeld om een mail te krijgen als de storing verholpen was. En die heb ik inderdaad ook gekregen. Maar het kan ook zijn dat ik later keek, want ik zit niet de hele avond op mijn telefoon te kijken of ik bereik heb
Da's dus precies wat ik bedoel. Op de site stond nog niets toen de Helpdesk er al van wist en Vodafone de problemen voor haar eigen klanten al op had gelost. Ik merk dit keer op keer: Ziggo vermeld haar storingen wel, maar een dag nadat de storing al verholpen is. Wat heb ik daar nu aan?
 
Da's dus precies wat ik bedoel. Op de site stond nog niets toen de Helpdesk er al van wist en Vodafone de problemen voor haar eigen klanten al op had gelost. Ik merk dit keer op keer: Ziggo vermeld haar storingen wel, maar een dag nadat de storing al verholpen is. Wat heb ik daar nu aan?
Sorry maar lezen is ook een vak. Ik schreef dat ik tijdens de storing (en dus niet een dag erna) keek. Want tijdens de storing kon ik mijn aanmelden voor de mail als het verholpen was. En dat kan niet als je een dag later kijkt als de storing al verholpen is.
 
Sorry maar lezen is ook een vak. Ik schreef dat ik tijdens de storing (en dus niet een dag erna) keek. Want tijdens de storing kon ik mijn aanmelden voor de mail als het verholpen was. En dat kan niet als je een dag later kijkt als de storing al verholpen is.
Laten we het er op houden dat ze dan rijkelijk laat op hun site hebben vermeld dat er een storing was. Want ik heb die avond honderd keer gekeken en er stond niets.
 
Mijn vrouw heeft met haar mobiel nog steeds last van een slecht netwerk. Regelmatig geen 4G, krijgt geen appjes binnen... Tot nu toe spijt van mijn keuze voor Ziggo.. Labiel netwerk..
Ik ben het met je eens, in Den Helder heb ik diverse 'dooie plekken'. waar er geen verbinding is. Ik vraag me eigenlijk af of Ziggo dezelfde dekking heeft als de Vodafone klanten?:roll:
 
Ik vraag me eigenlijk af of Ziggo dezelfde dekking heeft als de Vodafone klanten?:roll:

Ziggo gebruikt het netwerk van Vodafone, dus is er geen dekkingsverschil. Zelfs als er bandbreedte restricties zouden zijn zoals gesuggereerd wordt, maakt dat voor de normale dekking geen verschil. Wat wel (theoretisch) zou kunnen is dat er een dekkingsverschil is tussen 2 mobieltjes. Als één van die mobieltjes een bepaalde GSM band niet heeft bijvoorbeeld en daarmee een goede dekking is die je op de ene telefoon hebt. Als de andere telefoon die band niet heeft en op een andere band verbinding moet maken kan het verschil uitmaken.
 
Dan heb je toch niet helemaal goed gekeken, want ik heb het namelijk wel gevonden op de site van Ziggo.
Toen ik het linkje stuurde van tweakers.net (om 20:00) stond het nog niet op de ziggo storingspagina.
De melding op tweakers was al om 17:30.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan