• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bug&Wishlist

Status
Niet open voor verdere reacties.
HTTP? Het is geen dreambox (die een interne webinf/httpd heeft) Foei! Als Gradus dit hoort... Oftewel, het is geen mediacenter/<of hoe je zoiets noemt> met allerlei leuke features, dus schrap die HTTP-if maar want het heeft geen enkele zin om dit soort zut op de wishlist te zetten.

Gert.

Ik vind zelf een FTP verbinding vervelend. Daarnaast is de implementatie van een http server niet eens lastiger dan een FTP verbinding en geeft de meeste huis-tuin-en-keuken gebruikers net even wat meer mogelijkheden, ook om de 5050c op afstand te besturen. :wink:

-Peter-
 
Als dimmen van de display niet mogelijk is, is wat mij betreft een keuze om de display uit te schakelen ook prima. Het display heeft namelijk voor mij geen toegevoegde waarde.
 
Snelheid kopieren naar externe schijf

Ik heb 2 verschillende 3.5 inch schijven op de Humax aangesloten maar de snelheid van kopieren is belabberd. Meer als 4-5Mb/s haal ik niet.
Het duurt 45-60 minuten om een HD film te kopieren naar de externe schijf. Dat moet toch sneller kunnen.
Hoe zijn jullie ervaringen?
 
Wish;

Auto Replace Recording (alleen dagelijkse of wekelijkse timeropnames).

Bijvoorbeeld : Een uitzending CSI: New york op maandag wordt automatisch overschreven met die van volgende week maandag.
 
Ik heb op het moment ook een wish voor de Humax decoder.

Op het moment dat je opnames b.v. morgen aan het plannen bent. Zou ik wel willen weten wanneer ik 2 tuners aktief ga hebben. Aangezien soms programma's erg ver uit elkaar liggen lijkt het mij handig om bij het rode R logo ook een 1 of 2 te hebben qua indicatie of je 1 of 2 tuners gebruikt op dat moment.

:)
 
Ik heb 2 verschillende 3.5 inch schijven op de Humax aangesloten maar de snelheid van kopieren is belabberd. Meer als 4-5Mb/s haal ik niet.
Het duurt 45-60 minuten om een HD film te kopieren naar de externe schijf. Dat moet toch sneller kunnen.
Hoe zijn jullie ervaringen?

Ik heb hetzelfde. Met meerdere harddisks (FAT32 en Ext/3 geformatteerd) geprobeerd en het is inderdaad tamelijk dramatisch gesteld met de snelheid.
Via FTP haal ik ca. 10Mb/s, dus voor grote bestanden vind ik dat handiger.
 
Ik heb 2 verschillende 3.5 inch schijven op de Humax aangesloten maar de snelheid van kopieren is belabberd. Meer als 4-5Mb/s haal ik niet.
Het duurt 45-60 minuten om een HD film te kopieren naar de externe schijf. Dat moet toch sneller kunnen.
Hoe zijn jullie ervaringen?

Inderdaad . Ik maak er al een opmerking over in deze post:
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showpost.php?p=156283&postcount=291 en een paar berichten verder.

Helaas zijn mijn bugs niet opgenomen in het overzicht op de eerste pagina. Vind dit wel jammer, ik heb aardig wat tijd besteed om te verschillende gevallen te reproduceren. Zeker bugs die een reset van de humax veroorzaken zijn ernstig, maar ook de ext2 support die (in de meeste/sommige gevallen?) niet werkt is onhandig.
 
Nog eentje voor de wishlist

De ftp implementatie op de Humax ondersteunt niet de RNFR/RNTO commando's, dat zou ideaal zijn voor het (batch-gewijs) verplaatsen van opnames naar een andere map, nu kan dat alleen door de opnames te downloaden en vervolgens weer te uploaden naar de juiste locatie.
 
Nog eentje voor de wishlist

De ftp implementatie op de Humax ondersteunt niet de RNFR/RNTO commando's, dat zou ideaal zijn voor het (batch-gewijs) verplaatsen van opnames naar een andere map, nu kan dat alleen door de opnames te downloaden en vervolgens weer te uploaden naar de juiste locatie.
Het lijkt me sneller gaan via bestandsbeheer (blz 54). Dan worden alleen maar tabellen in de Humax bijgewerkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan