• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo verhoogt tarieven per 1.1.2010

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bla bla bla en bla bla bla.

Iedereen mag zijn mening geven welliswaar beperkt.

Schijnbaar komt de quote niet geheel over.
Ziggo verhoogt voor het eerst in anderhalf jaar de abonnementsprijzen en meteen is er weer gezeik.

Ik vind de verhoging dus flink meevallen zeker als je nagaat dat Ziggo zijn poot stijf houdt richting de commerciële omroepen i.v.m. het doorgeven van de HD versies van de gangbare zenders.

Ziggo had ook alle zenders in HD kunnen doorgeven en de abonnementsprijzen nog meer kunnen verhogen met b.v. €5,00 dan had dit forum er meteen weer een record aan bezoekers en klagers bij gehad.

Het heeft niks met geen mening mogen geven te maken maar alles met relativering.
 
Ooit van inflatie gehoord?
Alles wordt ieder jaar duurder.
Plus dat alle pakketten sneller zijn geworden zonder prijsstijging.
Volgend jaar zijn er alweer verhogingen zonder bijkomende kosten.
Ziggo inflatie=2.33% voor AiE is toch wel iets meer dan de huidige inflatie hoor, kortom, we moeten die geforceerde snelheidsverhoging gewoon betalen hoor.
Volgend jaar snelheidsverhoging waar we aan het eind van het jaar ook wederom op afgerekend gaan worden.
Zonder concurrentie kunnen ze doen wat ze willen.
Als ik de kans had zou ik het ook zo doen.:pompom::pompom:
 
Ze weten donders goed dat er op dit moment geen alternatief is [januari UPC]

UPC zal zowiezo niet op de Ziggo kabel gaan concurreren, en tevens is UPC duurder dan Ziggo op dit moment als je een alles-in-1 Extra vergelijkt met de huidige UPC prijzen als je dezelfde specificaties wilt hebben als nu.
 
Schijnbaar komt de quote niet geheel over.
Ziggo verhoogt voor het eerst in anderhalf jaar de abonnementsprijzen en meteen is er weer gezeik.

Ik vind de verhoging dus flink meevallen zeker als je nagaat dat Ziggo zijn poot stijf houdt richting de commerciële omroepen i.v.m. het doorgeven van de HD versies van de gangbare zenders.

Ziggo had ook alle zenders in HD kunnen doorgeven en de abonnementsprijzen nog meer kunnen verhogen met b.v. €5,00 dan had dit forum er meteen weer een record aan bezoekers en klagers bij gehad.

Het heeft niks met geen mening mogen geven te maken maar alles met relativering.

met andere woorden je "moet" relativeren om je mening te "mogen" geven, anders is iemand aan het zeiken ?!

zolang ziggo nog steeds in de klachten top 3 blijft staan, valt er weinig te relativeren, laten ze daar eerst maar eens wat aan doen voordat men de prijzen verhoogt.

ik moet nog steeds [en velen met mij] iedere maand weer bellen om alles recht te zetten administratief.
 
UPC zal zowiezo niet op de Ziggo kabel gaan concurreren, en tevens is UPC duurder dan Ziggo op dit moment als je een alles-in-1 Extra vergelijkt met de huidige UPC prijzen als je dezelfde specificaties wilt hebben als nu.


Als UPC komt dan mag daar wel eens goed na gekeken worden zal mij niks verbazen dat er afspraken zijn gemaakt door die 2 en dat de prijs kunstmatig hoog wordt gehouden zodat ze wel op de kabel komen maar zoggo weinig last zal krijgen van weg lopende klanten


34pjam1.jpg



alles in 1 extra paar keer gebeld meneer wij kunnen hier niks zien dus er is niks aan de hand {nu 6 dagen zo]

dus weer een kwestie van slikken of stikken en je redt je maar daar betaal je 1,55 p/m extra voor 18.60 op jaar basis
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als UPC komt dan mag daar wel eens goed na gekeken worden zal mij niks verbazen dat er afspraken zijn gemaakt door die 2 en dat de prijs kunstmatig hoog wordt gehouden zodat ze wel op de kabel komen maar zoggo weinig last zal krijgen van weg lopende klanten
Maar dan komt Kroes in actie:)
 
Ik zal me ook wel laten horen :P

anders is het rijtje voor en tegenstanders niet in evenwicht :schater:
Ben het met Sjaool eens, na 1,5 jaar mag de prijs best iets omhoog.
( liever niet, omdat ik ook voor een (oud) dubbeltje op de 1e rang wil zitten. )

Maar om er nu zo zwaar aan te tillen, nee, kan ik helaas niet.
de huidige marktwerking is er één van 3 tot 5% meen ik dus Ziggo doet het netjes.
En de opmerking dat de snelheidsverhoging niet gratis was/is, klopt ook niet
want als je het zou moeten betalen, zou er voor de eerste al 100% bij moeten komen, en daarna nog eens 120%
DAN zou ik wel gaan klagen !
 
En zo gaat het elk jaar met alles in het leven. We willen allemaal elk jaar meer gaan verdienen, wat leidt tot meer kosten wat weer leidt tot prijsverhogingen. Is een van de standaard economie regels.

Als er al mensen 'de dupe' zijn van deze prijsverhoging dan zijn het de televisie kijkers in Culemborg, die gaan van 10,45 naar 14,50. Nog steeds lager dan landelijk, maar een verhoging van 28%.

Voor AIE abonnementen gaat het op jaarbasis om 18,60 euro. Geen problemen mee.
 
Ik krijg weer looncompensatie zoals altijd per 1 Jan. dus deze verhoging wordt betaald door de baas.:pompom:
 
Als UPC komt dan mag daar wel eens goed na gekeken worden zal mij niks verbazen dat er afspraken zijn gemaakt door die 2 en dat de prijs kunstmatig hoog wordt gehouden zodat ze wel op de kabel komen maar zoggo weinig last zal krijgen van weg lopende klanten

Lijkt me niet dat er afspraken gemaakt zijn, want UPC komt helemaal niet op de Ziggo kabel, dat mag juist niet van de OPTA.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan