• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Updating decoder

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

FJRobert

Na het overlijden van mijn Samsung DCB-850RS decoder. Heb ik de Humax iHDR5050-C aangeschaft. Tot nu werkt deze tot mijn tevredenheid beter dan de Samsung.

Wat mij opvalt is dat de Humax uit zichzelf gaat updaten (updating decoder). Bij de Samsung moest je zelf aangeven om de updates binnen te halen.

Tot nu toe heb ik versie 3.1 op de decoder.

Wie kan mij een antwoord geven op de volgende twee vragen.

1. Klopt het dat de decoder ongecontroleerd, zonder tussenkomst van de gebruiker, gaat/kan updaten?

2. Waar bij de menuinstellingen kan het updaten beïnvloeden?
 
Na het overlijden van mijn Samsung DCB-850RS decoder. Heb ik de Humax iHDR5050-C aangeschaft. Tot nu werkt deze tot mijn tevredenheid beter dan de Samsung.

Wat mij opvalt is dat de Humax uit zichzelf gaat updaten (updating decoder). Bij de Samsung moest je zelf aangeven om de updates binnen te halen.

Tot nu toe heb ik versie 3.1 op de decoder.

Wie kan mij een antwoord geven op de volgende twee vragen.

1. Klopt het dat de decoder ongecontroleerd, zonder tussenkomst van de gebruiker, gaat/kan updaten?
Ach een simpele zoek doet toch wonderen:
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/search.php?searchid=369886

2. Waar bij de menuinstellingen kan het updaten beïnvloeden?
Ik denk dat je na het lezen van bovengenoemde search het antwoord hier op wel weet
 
Het updaten wat jij bedoelt heeft niks met de firmware van de Humax 5050C te maken maar alles met het updaten van de EPG.
De Humax 5050C doet dit een aantal keren per dag.
Niks om je druk over te maken. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan