Waardering voor....

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

strand

Ik wil van dit topic even gebruik maken om mijn waardering uit te spreken voor de moderators en admin.

En ook voor al die mensen die achter de schermen die zich inzetten voor ons op dit forum.

Ik vind dat dit ook weleens gezegt mag worden.
:applause::applause:

Zij zitten er tenslotte voor ons :thumb up: :thankyou:

Hartelijk dank:thankyou:
 
Ik wil van dit topic even gebruik maken om mijn waardering uit te spreken voor de moderators en admin.

En ook voor al die mensen die achter de schermen die zich inzetten voor ons op dit forum.

Bij deze onderschrijf ik bovenstaande! :thumb up:
 
helemaal mee eens

De moderators/admins ed. stoppen er veel tijd in. Ook onzichtbaar helpen ze mensen via PM. Ook van mijn kant veel dank.:thumb up:

edit: ook als er wat misgaat grijpen ze snel in. Dat betekent dat ze veel tijd online zijn.
 
Als ik al zie hoeveel tijd het kost om alleen maar te lezen, moeten de admins en mods welhaast een volledige dagtaak aan het forum te hebben.

:thankyou::thankyou:
 
Goede actie dit! :thumb up:

Gezien hoe ook hun soms (lees regelmatig) niet leuk worden behandelt door meerdere leden, ook vanaf mijn kant mijn bewondering/dank voor deze mensen! :thankyou:
 
Gezien de sterke groei van de geregistreerde gebruikers en de enorme aantal discussies hebben we in feite allemaal in meerdere of mindere mate ons steentje bijgedragen aan het succes van dit uitstekende forum.
Dus naast hulde aan de Moderators, Administrators en Ziggo medewerkers ook hulde aan alle gebruikers. :thumb up:
 
Ik zie geen vermelding van ber-0000006 in de quote-500. Het is geen charity-thing, dit forum. Het kan 2 dingen betekenen. Of de mannen zijn volslagen gek, of ze hebben hart voor de zaak. Ik denk een combi van beide, met nadruk op het laatste. En dat uit mijn mond?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan