• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Vertraging in levering

Status
Niet open voor verdere reacties.
24 augustus heb ik het alles in 1 pakket besteld en de decoder gisteren na tig mailtjes eindelijk ontvangen.
 
5 augustus heb ik Ziggo alles is 1 aangevraagd en een aansluiting gepland op 17 november. Woensdag jl. kreeg ik mijn analoge signaal door, dus had goede hoop (heb nu Digitenne). Het is nu zaterdag en ik dacht laat ik eens bellen. En wat schets mijn verbazing; vertraging in levering. Ze hebben meer dan 3.5 maand de tijd gehad om mij de spullen toe te sturen. Heb wel het track and trace nummer gehad, maar die is natuurlijk nog niet zichtbaar op de site van TNT. De vraag wanneer ik het kreeg was geen duidelijk antwoord op te geven. Hij hoopt op dinsdag en anders binnen 5 werkdagen erna.
Ik kan hier echt niet met mijn pet bij. Als ik een monteur had genomen dan had hij alles bij zich gehad.
En dat er een track and trace nummer bestaat betekend dat het al klaar ligt voor verzending (alleen nog niet afgegeven bij TNT).

Puntje voor Tros Radar.

PS Op mijn ziggo zie ik helemaal geen levergegevens staan.
 
In juni heb ik de eerste keer geprobeerd een alles in een pakket te bestellen.
Dat pakket zou binnen 14 dagen geleverd worden. Toen het na een maand en een paar keer bellen en mailen nog niet geleverd werd, kwam ziggo erachter dat ik geen nieuw pakket kon bestellen omdat een eerdere bestelling die ik gedaan had nl. Eredivisie live vast was blijven hangen in het systeem. Ik heb daar nooit wat van gemerkt omdat ik die zender gewoon kon ontvangen. Toen ik me rond die tijd registreerde voor "mijn ziggo" zag ik ook dat eredivisie live niet bij mijn producten vermeld stond.
Ziggo zou eredivisie live toevoegen aan mijn producten waarmee het probleem binnen twee weken opgelost zou worden en dan zou ik alsnog mijn alles in een pakket ontvangen.

Uiteindelijk heeft het tot eind september geduurd voordat dit probleem opgelost was en op 29 september heb ik opnieuw een alles in een pakket aangevraagd.

Tot op heden heb ik echter nog geen alles in een pakket ontvangen, wel heb ik een brief ontvangen waarin staat de de levering wat langer kan duren dan ik van ziggo gewend ben:schater::schater:.
Inmiddels wacht ik alweer bijna 6 weken.
Ik heb gebeld en gemaild en webteamformulieren ingevuld, niets schijnt te helpen.

Wellicht leest iemand mee die nog wat voor mij kan betekenen?:giveup:

Zoals hierboven als geschreven op 29 september besteld, na weken wachten en vaak bellen kreeg ik telefonisch een leverdatum: 1 november (was een zondag). Op die bewuste zondag niks ontvangen:grin: , de week erna ook niet. Weer gebeld, nieuwe datum 13 november... ook toen niks ontvangen. Vandaag heeft mijn vriendin weer gebeld en kreeg te horen dat er helemaal geen bestelling in het systeem stond:schater: (dit terwijl ik wel via e-mail en post een bevestiging gekregen heb). Zij heeft vandaag voor de derde keer alle info doorgegeven. Verwachte leveringstermijn: begin december. Ben eens benieuwd...

Ik zou wel bij ziggo willen klagen in plaats van op dit forum, maar ook dan krijg ik het gevoel dat mijn klacht net zoals mijn bestellingen in een systeem gezet worden en dat er daarna nooit meer iets mee gedaan wordt.
Ik zou graag eens met iemand van ziggo willen spreken die mij uit kan leggen hoe het nou komt dat zoiets eenvoudigs als een nieuw product bestellen zo vaak fout kan gaan, en hoe het komt dat geen enkele medewerker van ziggo actie onderneemt als iemand al zo vaak gebeld heeft en al zo lang wacht op een bestelling. Interne communicatie lijkt zeer slecht. Systemen lijken niet te werken of worden verkeerd gebruikt.
 
Ik heb het gisteravond om 21.30 uur ontvangen, alles werkt dus heb geen klachten achteraf over de levering, alleen bij de klantenservice mag er wel het 1 en ander verander worden. Drie verschillende antwoorden en 2 verschillende track & trace nummers ontvangen.
Maar voorlopig zal ik ze niet meer bellen:mrgreen::mrgreen:
 
voor alle problemen die ik heb gehad bij de aanmelding, wordt op de eerste 2 facturen 64.95 ingehouden, voor elkaar in een telefoongesprek van nog geen 5 minuten.Waarvan de medewerker eerst 4 minuten aan het lezen was in mijn dossier van 5 pagina's lang :P. Dat gaat dan wel weer erg netjes bij ziggo :)
 
Waarom is Ziggo zo traag met het leveren van bestellingen?

In de eerste helft van december 2009 bestelde een kennis van mij het AI1-basispakket. Bevestigd door Ziggo bij brief van 16-12-2009. Levering binnen 2 weken (volgens de website zelfs binnen 5 werkdagen!), met kans op enige vertraging door de grote hoeveelheid te verwerken bestellingen. Nu, 27 januari 2010, nog niets ontvangen. Telefonische navraag bij de klantenservice leverde tot 2x toe geen enkele concrete informatie anders dan de mededeling dat het pakket er op tijd zal zijn. Het nieuwe abonnement gaat in op 2-2-2010 en het telefoonabonnement van de oude provider loopt per die datum af. Met inachtneming van de termijn die er staat voor de nummerportering loopt mijn kennis dus het grote risico enige tijd telefonisch onbereikbaar te zijn. Dit is bepaald geen klantenbinding van Ziggo maar klantenontbinding. Triest :cry:.
 
Waarom heeft je kennis überhaupt het telefoonabonnement bij de oude provider beëindigd en dit niet, zoals gebruikelijk, door Ziggo laten regelen?
 
Waarom heeft je kennis überhaupt het telefoonabonnement bij de oude provider beëindigd en dit niet, zoals gebruikelijk, door Ziggo laten regelen?

Ze is daarmee te voortvarend geweest, zeker achteraf bezien, helaas. Maar belangrijker èn erger(lijker) vind ik, dat Ziggo toezeggingen niet nakomt, geen concrete informatie geeft als je er om vraagt en al helemaal niet uit zichzelf communiceert met klanten die een bestelling hebben geplaatst welke veel later dan te verwachten wordt afgewikkeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als het oude abonnement door eigen initiatief is beeinigd is er sowieso al een vergrote kans dat de nummerportering niet goed gaat en/of geblokkeerd word door de oude provider.

Een nummer wat reeds inactief is gesteld zal enige tijd "in de ijskast" worden geplaatst en mag wettelijk gezien pas na een x tijd weer uitgegeven worden.
Eenmaal bevroren is de nieuwe provider geheel afhankelijk van de goodwill van de oude om het nummer alsnog geporteerd te krijgen.

Het is natuurlijk niet goed dat Ziggo niet geleverd heeft, maar het zelf opzeggen van het oude abonnement is niet echt handig, zeker gezien er geen enkele overlap is tussen de beeindiging van het oude abonnement en de start van het nieuwe abonnement.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan