• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Installatiehandleiding

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

nlrb

Ik heb een poging gewaagd een zelfde soort installatiehandleiding te maken voor de Philips TVs als bestaat voor de Samsung modellen.

Installatie Ziggo digitale TV op Philips 2009 CI+ modellen.

Feedback is welkom.

14-10-2009: Versie 0.2 beschikbaar (feedback verwerkt)
1-11-2009: Versie 0.3 beschikbaar (foto met Neotion CAM toegevoegd)
22-11-2009: Versie 0.4 beschikbaar (aanpassingen voor firmware 26.66.0)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:thumb up: voor het initiatief. Ik zag door de bomen het bos niet meer, en ik was vast niet de enige.
 
Bedankt voor de info.

Ik wacht nog even om een CI- Cam module te kopen totdat die voor de Philips 7404 is goedgekeurd
 
:pompom::pompom::pompom::pompom:

Nlrb, mijn complimenten voor de heldere handleiding. ik heb zelf alles al draaien, maar hier doe je zeker mensen een plezier mee.

Een kleine opmerking, ik zou de tekst onder "freq en netnummers Ziggo" bij de betreffende bullit onder "installatie" noemen. Dat was namelijk de plek waarbij ik dacht 'och, dat had hij hier wel even moegen zeggen' En doorlezend zag ik dat het in een apart hoofdstuk stond. O, ja zeg daar ook even dat het ook in he boekje staat dat in het installatie pakket zit.

En verder, super gedaan man! (of vrouw, dat weet ik niet).
 
Een kleine opmerking, ik zou de tekst onder "freq en netnummers ziggo" bij de betreffende bullit onder "installatie" noemen. Dat was namelijk de plek waarbij ik dacht 'och, dat had hij hier wel even moegen zeggen' En doorlezend zag ik dat het in een apart hoofdstuk stond. O, ja zeg daar ook even dat het ook in he boekje staat dat in het installatie pakket zit.

En verder, super gedaan man! (of vrouw, dat weet ik niet).
Bedankt! Ik zal het meenemen in een nieuwe versie (en je hebt gelijk: man).
 
Ziet er erg mooi uit!

Eén hele kleine opmerking:
Pagina 2, bullet 2: NOG -> NOCH
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan