• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ned 1,2 en 3 HD vertraging in geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.
En volgens mij had ik het tegen jou.
Alleen de mensen met de makkelijke vragen beantwoorden, cq vertellen dat wij degene zijn die fout zijn, kennen we onderhand wel.
 
Hier in Zoetermeer nog geen update beschikbaar. Wat is de versie van de update? Ik heb de H380R sinds september en heb versie 00/00/006 o.i.d.
Aanvankelijk had ik geen problemen met het geluid maar dat zal zijn geweest omdat ik toen een HD ready tv erop aangesloten had. Inmiddels een Full HD aangeschaft en prompt kwamen de problemen.
Egbert
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou als ik jou was ook maar even iets verder terug lezen. Hier gaat het over vertraging in geluid en niet over hickups waar jij naar toe verwijst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zou als ik jou was ook maar even iets verder terug lezen. Hier gaat het over vertraging in geluid en niet over hickups waar jij naar toe verwijst.
Ik geef het op... Waar ik naar verwijs staat exact 1 bladzijde eerder.
Er is voor de Samsung 360 een upgrade welke in de firmware sectie van het menu van de decoder staat.
Die upgrade is er al een tijdje.
Omdat er ook nog problemen waren met het geluid in de vorm van hickups heeft tv digitaal hier in dit topic een link geplaatst ( welke ik noemde) met een oplossing die in hilversum zelf aan het geluid is gemaakt op Nederland 3.
Hij vraagt daarin ook om problemen te melden.
Als er geen problemen zijn wordt die aanpassing ook op Nederland 1 en 2 gemaakt.
Wat snap je hier niet aan ?
 
Indeed; de bekende klok & klepel . . .

Iets gehoord/gelezen, maar de gehele topic lezen :!::!::!::evil::evil::evil:

@Anoniem:
Is er al iets meer bekend, wanneer firmware 134 beschikbaar wordt gesteld (HD-kanalen van 71-72-73 naar 1-2-3)?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Indeed; de bekende klok & klepel . . .

Iets gehoord/gelezen, maar de gehele topic lezen :!::!::!::evil::evil::evil:

@Anoniem:
Is er al iets meer bekend, wanneer firmware 134 beschikbaar wordt gesteld (HD-kanalen van 71-72-73 naar 1-2-3)?

Als ik met de nog uit te voeren testen door Ziggo en irdeto rekening houd, dan verwacht ik de software 'pas' medio november.
 
Al nieuws over de voortgang?

Het is dan nog wel geen medio november, maar is er al iets te melden over de status / voortgang :?: :sleep:

Anoniem :roll: :?:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan