• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ziggo wellicht toch overstag bij commerciële HD zenders

Status
Niet open voor verdere reacties.
(begrijp me niet verkeerd, vind ook dat simulcast HD gratis zou moeten zijn. Alleen het blijven onderhandelingen en Ziggo heeft weinig te eisen vrees ik)

Waarom niet ?? Zij moeten de BB beschikbaarstellen. Maar persoonlijk sta ik achter ziggo in oude situatie, HD in het basis pakket zonder extra kosten.

Gaan rtls/sbs niet mee, prima maar dan ook niet in een HD pakket.

Sterker nog, BB is schaars voor HD TV, Ziggo kan deze ook vullen met BBC HD hoe meer ze vullen des te minder beschikbaar voor rtl/sbs... des te minder kans voor sbs/rtl...... en vervolgens de duitsers in HD er bij en dan eens kijken hoe zenuwachtig sbs/rtl worden..
 
En ja, daar gaan we weer.

Ja, ik wel ja. En ik denk veel meer mensen dan jij denkt. Overigens niet naar KPN dan, zonder SBS/RTL krijg ik gegarandeerd thuis er eindelijk een schotel door (geluk bij een ongeluk dan maar :wink: ).

Oke eens dat zijn alternatieven...maar digitenne.......

Overgens naast ziggo had ik allang een schotel hangen als ik vrij zicht had gehad. :cry:
 
En ja, daar gaan we weer.

Ja, ik wel ja. En ik denk veel meer mensen dan jij denkt. Overigens niet naar KPN dan, zonder SBS/RTL krijg ik gegarandeerd thuis er eindelijk een schotel door (geluk bij een ongeluk dan maar :wink: ).
Die schotel hangt hier al en gaat inderdaad diezelfde avond nog aan. Maar los daarvan is ziggo zomaar de helft van zijn klanten kwijt in een dergelijk scenario waarbij zeker een groot deel richting "tetris"
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
(begrijp me niet verkeerd, vind ook dat simulcast HD gratis zou moeten zijn. Alleen het blijven onderhandelingen en Ziggo heeft weinig te eisen vrees ik)

Wat hebben RTL en SBS te eisen dan? Als ze HD willen gebruiken om zich om te vormen naar betaaltv dan moeten ze dat vooral doen. Maar operators als Ziggo en Canal Digitaal hóeven daar niet aan mee te doen, dan maar geen HD versies van die kanalen. Content is king, sure, maar RTL/SBS?
 
Die schotel hangt hier al en gaat inderdaad diezelfde avond nog aan. Maar los daarvan is ziggo zomaar de helft van zijn klanten kwijt in een dergelijk scenario waarbij zeker een groot deel richting "tetris"
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413

Als je eenmaal een schotel hebt met toegang tot alle drie de Astra posities dan zal je pas opvallen hoe weinig interessants er nog te zien is op RTL en SBS.
Liever alleen BBC-HD dan alle RTL en SBS zenders in HD.
 
ik weet het, maar ben niet alleen.... Zelf kan ik prima leven met alleen usenet.
Mozilla/5.0 (SymbianOS/9.2; U; Series60/3.1 NokiaN95_8GB/15.0.015; Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1 ) AppleWebKit/413 (KHTML, like Gecko) Safari/413
 
Ik blijf het belachelijk vinden om extra te moeten betalen voor wat meer scherpte. Als ze nu 80% echt native HD uitzonden dan wou ik me nog stil houden maar de grootste meuk is gewoon upscalling. Nee daar doe ik niet aan mee. Heb dan veel liever dat ziggo BBC HD toevoegt. in plaats van die commerciële meuk.
 
Er wordt overdreven over HD kwaliteit het is eenverkoop praatje misschien ietsjes strakker meer niet, SD is ook prima kijken ik geeft geen stuiver extra er aan uit om in HD naar de commerciele tekijken.
 
Prima toch, zo komt HDTV voor de kleine man nooit in beeld. Alleen de upperclass met een dikke portemonnee kan alles krijgen. :no::no:

Ziggo moet die deur die nu op een kier is gezet weer snel en hard dichtslaan. RTL en SBS die geld willen zien???? Het moet niet gekker worden.
 
Ik geloof het dus echt niet.
Caiway is het ook gelukt om NET5 HD in het basispakket te krijgen.

Dan moet het Ziggo toch ook lukken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan