• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Datalimiet

  • Onderwerp starter jennifer1402
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb het via de website gevraagd en ze zeggen dit:

Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.

Volgens onze gegevens is inderdaad het limiet op de nieuwsgroepen voor deze maand bereikt. Waaraan en wanneer het limiet verbruikt is voor ons onbekend aangezien volgens de wet op de privacy deze gegevens voor ons afgeschermd zijn. Het limiet wordt per 22-11-2009 gereset zodat u dan weer de volledige 50GB krijgt. Indien dan het limiet alsnog zonder inbreng van iemand uit uw huishouden binnen een korte tijd wordt opgemaakt adviseer ik u telefonisch contact met ons op te nemen.



Dit klopt serieus dus niet :S Als ik download download ik Nooit 50 gig binnen 11 dagen zoveel leuks was er nou ook weer niet voor mij heh.
 
Heb het via de website gevraagd en ze zeggen dit:

Via de website heeft u onlangs een vraag gesteld.

Volgens onze gegevens is inderdaad het limiet op de nieuwsgroepen voor deze maand bereikt. Waaraan en wanneer het limiet verbruikt is voor ons onbekend aangezien volgens de wet op de privacy deze gegevens voor ons afgeschermd zijn. Het limiet wordt per 22-11-2009 gereset zodat u dan weer de volledige 50GB krijgt. Indien dan het limiet alsnog zonder inbreng van iemand uit uw huishouden binnen een korte tijd wordt opgemaakt adviseer ik u telefonisch contact met ons op te nemen.



Dit klopt serieus dus niet :S Als ik download download ik Nooit 50 gig binnen 11 dagen zoveel leuks was er nou ook weer niet voor mij heh.

tipje :

verander de wachtwoorden van je emailaccounts ( Ziggo pagina )
als je pech hebt is iemand met jouw inloggegevens gaan wandelen, en had hij WEL wat leuke dingen gevonden

Als jij het niet hebt opgebruikt, en niemand anders in jouw "clan" dan kan dat een oorzaak zijn
 
Buiten het feit dat ik het aan een vriend heb uitgeleend hij heeft het pas 1 dag gebruikt en iets van 2 á 3 dingetjes gedownload en ik ken hem al bijna 10 jaar dus liegen doet ie niet. die 2 á 3 dingen waren iets van 10-15 GByte bijmekaar dus dan zou ik nog steeds 35-40 GB overhouden vandaar dat het ook niet klopt.
 
Zonder al te verwijtend over te komen,
in een ander topic spreek je van de onmogelijkheid tot een payserver, en dat je dat hoogstens 1 a 2 keer per jaar daarvoor kan aanmelden.

wat ik dan niet snap, is dat je je accountgegevens uitleent aan een ander

Ik ben in de redelijk 'gelukkige' positie dat ik er wel aan kan, maar deel mijn accountmet niemand.
als ik ergens iets nodig heb, regel ik of de vergoeding, of krijgt hij/zij het van mij.
Als die vriend in zijn newsreader "even" alle headers ophaalt, ga je al snel op de 10+ GB toer, en dat tel net zo goed mee

en mijn motto : iedereen liegt, zelfs ik !
dus wel of niet teveel gedownload - ligt in deze wel degelijk bij jezelf, en mag je tot de 27e wachten op vrijgave
 
En ja hoor het is een paar maanden goed gegaan maar het is weer puinzooi bij Ziggo.
Op de 13de wordt ie bij mij altijd gereset en nu kijk ik net op mijnziggo en daar staat vrolijk dat ik 100gig heb gedownload. Heb vanmiddag twee films binnengehaald en voor de rest heb ik nog niets gedaan vanaf de 12de.
Benieuwd of ik morgen kan downloaden; zit nu op de laptop en downloaden die ik boven op de vaste pc, heb nu geen zin om het te gaan testen.
 
Bij mij wordt ie op de 16e gereset, heb 400 mb gedownload, mijnziggo zegt dat ie alle 50 GB al heeft verbruikt..(verbuikt staat er trouwens!!)
Foutje Mijnziggo site?
 
Bij mij geeft het ook aan dat de limiet bereikt is maar kan gewoon downloaden.
Zal dus wel een foutje op de site zijn ... :thumb up:
 
payserver

Ik lees iets over een payserver. Kun je ook na verbruik van je datalimiet wel nog via een payserver downloaden? Ik meen(de) dat je dan gewoon niet meer kunt downloaden via een payserver. Ik heb het eens gevraagd aan de klantenservice en dat is wat men zei

groet
 
Bij mijn weten kan je gewoon van een payserver downen als je je limiet bij de Ziggo-server bereikt hebt.
 
Bij mijn weten kan je gewoon van een payserver downen als je je limiet bij de Ziggo-server bereikt hebt.

Inderdaad, staat geheel los van elkaar. Als je echter een payserver hebt waar je een abonnement hebt afgesloten voor een maximaal aantal GB in plaats van voor een bepaalde tijd zonder datalimiet...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan