• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

klachten ziggo alles in 1

  • Onderwerp starter johan hazekamp
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

johan hazekamp

hallo op 22-10-09 he ik bij Ziggo alles in 1 paket genomen.
met een GRATIS MONTEUR.
deze monteur zou op 29-10-09 om 17.00 uur tot 22.00 uur langs komen.
maar wat denk je er kwam helemaal niemand lang.
en maar wachten geen telefoontje helemaal niks.
de volgende dag ziggo gebelt waar de monteur bleeft die wisten het niet.
nu weer wachten op de volgende afspraak op 6-11-09 de zelfde tijd van 17-tot 22.00 uur.
ben benieuwd of Ze nu wel langs komen.
lekker allemaal je besteld wat bij ze maar je krijgt niks.
goede SERVICE VAN ZIGGO ZE LATEN JE GEWOON IN DE KOU STAAN.
radar heeft dan toch gelijk over ziggo.
 
Koud zul je het wel niet hebben nu je hier eens lekker geklaagd hebt. :rolleyes:
Maar wat is je probleem eigenlijk ?
 
Monteur niet geweest

Probleem is duidelijk,
Nu alleen nog afwachten dat de andere monteur wel komt.
Al even gebelt met ziggo om het na te vragen :)
Vorige keer ging het namelijk ook al fout, ik zou het even checken als ik jouw was.
Snap alleen niet zo goed wat radar hier mee te maken heeft!
 
Had je ook echt een afspraak op de 29e...of heb je bij je bestelling als voorkeur de 29e opgegeven?

Oh ja, de monteur komt niet van 17.00 tot 22.00...maar ergens tussen die twee tijden ;)
 
ziggo MONTEUR

Ja ik had op 29-10-09 samen met de klantenservice een afspraak gemaakt.
Deze is dus niet na gekomen .
Dus weer gebeld en een nieuwe afspraak gemaakt op 6-11-09 zelfde tijd.
Mvg johan
 
Probleem is duidelijk,
Nu alleen nog afwachten dat de andere monteur wel komt.
Al even gebelt met ziggo om het na te vragen :)
Vorige keer ging het namelijk ook al fout, ik zou het even checken als ik jouw was.
Snap alleen niet zo goed wat radar hier mee te maken heeft!

na vragen of je kunt vertrouwen op een gemaakte afspraak ? omdat de vorige afspraak niet is na gekomen....
en dan vraag jij je af wat Radar hier mee te maken heeft ?

beetje de omgekeerde wereld vind ik, dat de klant het werk voor ZIGGO moet doen.

vergoed ZIGGO ook de halve dagen die mensen hier vaak vrij voor moeten nemen ?
ik denk namelijk dat ZIGGO wel gewoon een gepeperde rekening stuurt als een monteur langs komt en de klant is er niet.... [zeg maar vergeten, net als ZIGGO]

ZIGGO mag wel fouten maken, maar de klant niet.
 
Als de klant er niet is als de monteur komt worden er €35,- voorrijkosten gerekend. Komt dit doordat er een monteur is ingepland zonder dat de klant dit weet, dan worden die kosten gewoon vergoed, evenals de kosten van het bellen naar de klantenservice.
Als een klant een monteursafspraak vergeet, kost het de klant dus geld. Maar als Ziggo een monteursafspraak vergeet, kost het hen ook geld. De klant moet namelijk weer terugbellen (wat Ziggo meer kost dan die €0,10 per minuut), gemaakte belkosten moeten vergoed worden, er moet een nieuwe monteur aangestuurd worden etc.
 
Als de klant er niet is als de monteur komt worden er €35,- voorrijkosten gerekend. Komt dit doordat er een monteur is ingepland zonder dat de klant dit weet, dan worden die kosten gewoon vergoed, evenals de kosten van het bellen naar de klantenservice.
Als een klant een monteursafspraak vergeet, kost het de klant dus geld. Maar als Ziggo een monteursafspraak vergeet, kost het hen ook geld. De klant moet namelijk weer terugbellen (wat Ziggo meer kost dan die €0,10 per minuut), gemaakte belkosten moeten vergoed worden, er moet een nieuwe monteur aangestuurd worden etc.

dat is nu precies het punt, eerst betalen om dan weer gecompenseerd te moeten worden.
kost veel tijd, werk, en dus ook geld.

maar je gaat voorbij aan mijn punt van het 2x een halve dag vrij moeten nemen als de monteur niet op komt dagen, die ene halve dag... kan ik die aan ZIGGO in rekening brengen ? nee...

als een klant vergeet thuis te blijven word er af gerekent, maar als de monteur niet komt opdagen is het " jammer dan" en moet je maar een nieuwe afspraak maken...

het is wel erg veel 1 richtingsverkeer daar bij ZIGGO, eerst ZIGGO en dan is de klant pas belangrijk, zo voel ik het tenminste.
 
Die halve dag vrij krijg je niet gecompenseerd nee. Maar je krijgt bij een vast contract ook niet minder salaris als je een halve dag vrij neemt, dus wat valt er dan te compenseren?

En ik snap je punt en ben het ook wel met je eens eigenlijk. Het komt ook gewoon zo over dat het éénrichtingsverkeer is. Maar ik gaf al aan dat het de klant idd geld kost als die de afspraak vergeet, maar dat het Ziggo ook heel veel geld kost als de monteur niet op komt dagen. Helaas merk je daar als klant weinig van.
 
Die halve dag vrij krijg je niet gecompenseerd nee. Maar je krijgt bij een vast contract ook niet minder salaris als je een halve dag vrij neemt, dus wat valt er dan te compenseren?

En ik snap je punt en ben het ook wel met je eens eigenlijk. Het komt ook gewoon zo over dat het éénrichtingsverkeer is. Maar ik gaf al aan dat het de klant idd geld kost als die de afspraak vergeet, maar dat het Ziggo ook heel veel geld kost als de monteur niet op komt dagen. Helaas merk je daar als klant weinig van.

ja inderdaad, dat zou dus reden voor ZIGGO moeten zijn om daar nou juist van af te willen, maar men schijnt het als normaal beleid uit te willen dragen, tenminste zo lijkt het.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan