• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Eindelijk het nieuwe docsis 3.0 modem, maar er is een probleem met activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb hier net zelf het modem weer kunnen activeren.
Zonder tussenkomst van de helpdesk.

Eerst kreeg ik 3x geen activatiescherm.. modem even 30sec van stroom af gehaald.
En toen kon ik in 1x alle stappen doorlopen.. en 5min later hadden we verbinding.

Weet niet of het voor iedereen al is opgelost.. maar hier werkte het in ieder geval weer.
 
Wat ik gedaan heb 0900-1884
Storing - Internet

Kunt u mij helpen de modem te activeren.
Klantnummer
adres, huisnr
cmac nummer (staat op plakkertje bij het modem)

Tada, reboot, tada, router erin, tada internet[/quote]

Dus heb ik dat ook gedaan. Medewerker gaf aan dat activeren niet mogelijk was. Hem gevraagd om het Cmac nummer in te geven. Dit was ongeveer om 13:45u om 14:35u het moden herstart en jawel hoor internet en telefoon dus het gaat nu toch beter als dan ze bij Ziggo denken. Ik heb het erover dat ik mijn modem geactiveert heb gekregen. Ben benieuwd of de lijn ook stabiel is?

M
 
Hier ook helemaal zelf gedaan, dus zonder hd. Werkt weer hehe, nu kieken of het zonder storingen blieft. cu ed
 
Modem is geactiveerd :pompom:

Alles loopt vlekkeloos nu. Snelheid is perfect !


URL%5D
539901975.png



Wachten is beloond, heb niets te klagen.
 
Bij mij is de activatie nu in 1x goed gegaan, rond 15:00. Het modem heeft volgens mij wel een update uitgevoerd, daar 2 lampjes die normaal branden een paar minuten bleven knipperen, waarna het modem opnieuw gestart werd en klaar :).
4,8Mb/s op usenet, ik ben tevreden ;)

Op de storing pagina, staat dat het nog niet opgelost is, maar dat maakt het misschien voor de ongeduldige misschien makkelijker om er nu nog zo doorheen te lopen, voordat iedereen gaat activeren​
 
Hier werkt ie ook

Hier 2082 N-H werkt het ook. Nog wel langzaam proces met veel refresh maar ok.

Down speed is nog niet fantastisch.

 
Wat ik gedaan heb 0900-1884
Storing - Internet

Kunt u mij helpen de modem te activeren.
Klantnummer
adres, huisnr
cmac nummer (staat op plakkertje bij het modem)

Tada, reboot, tada, router erin, tada internet

Dus heb ik dat ook gedaan. Medewerker gaf aan dat activeren niet mogelijk was. Hem gevraagd om het Cmac nummer in te geven. Dit was ongeveer om 13:45u om 14:35u het moden herstart en jawel hoor internet en telefoon dus het gaat nu toch beter als dan ze bij Ziggo denken. Ik heb het erover dat ik mijn modem geactiveert heb gekregen. Ben benieuwd of de lijn ook stabiel is?

M[/quote]

Goed voor jou, top!:pompom:, gefeliciteerd. Nu ik nog :wink:
 
activeren gelukt

Nadat ik alle narigheid had gelezen rond het activeren, had ik er een zwaar hoofd in. Vanmiddag modem ontvangen en de stoute schoenen aangetrokken. Na ongeveer 15 minuten kon ik activatiecode invoeren en het wachtwoord. Na nog eens 15 minuten was alles afgerond en nu zit ik op internet. Download prima, upload loopt iets achter maar vind dat nu niet zo belangrijk. Heb blijkbaar mazzel gehad en geduld.:frons:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan