• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bug&Wishlist

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb ik iets gemist? De bevalling van de eerste update staat op springen......?

:frons:
Misschien een beetje valse hoop gewekt door de nieuwe thread. :wink:

De update laat helaas nog wel een paar maanden op zich wachten.
Volgens de mensen van Ziggo kan het wel september/oktober worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien een beetje valse hoop gekweekt door de nieuwe thread. :wink:

De update laat helaas nog wel een paar maanden op zich wachten.
Volgens de mensen van Ziggo kan het wel september/oktober worden.

:oops: Dat was niet de bedoeling. het is meer een vooraankondiging nav de discussie van de week over een nieuwe thread.
helaas duurt het nog wel even...
 
:oops: Dat was niet de bedoeling. het is meer een vooraankondiging nav de discussie van de week over een nieuwe thread.
helaas duurt het nog wel even...
Ben benieuwd op hoeveel pagina's we zitten als de update werkelijk een feit is....... :frons:
 
melding pre-view periode verlopen

Ik krijg heel soms na het booten en het kiezen van een kanaal een melding pre-view periode verlopen. Maar na een tijdje (minuut?) verschijnt het kanaal toch (want de kaart is geactiveerd en het kanaal zit in het abbo).
Beetje vervelend. Zijn er meer met dat 'probleem'??
 
Ik krijg heel soms na het booten en het kiezen van een kanaal een melding pre-view periode verlopen. Maar na een tijdje (minuut?) verschijnt het kanaal toch (want de kaart is geactiveerd en het kanaal zit in het abbo).
Beetje vervelend. Zijn er meer met dat 'probleem'??

Dit is bekend en vrij veel voorkomend... helaas.
 
Opnemen in de bug list?

Ik heb dat probleem met 1 kaart welke in mijn Samsung 9401 zit.
De rest heeft daar geen last van. Zou het misschien een storing van de kaart kunnen betekenen? M.a.w. ligt het wel aan de 5050.
 
Graag laatst bekeken teletext pagina in het geheugen vasthouden. Nu moet je deze seeds opnieuw invoeren.
 
Ik heb dat probleem met 1 kaart welke in mijn Samsung 9401 zit.
De rest heeft daar geen last van. Zou het misschien een storing van de kaart kunnen betekenen? M.a.w. ligt het wel aan de 5050.
Ik heb exact hetzelfde met mijn oude kaart in de Samsung 9401.
De 5050C met een nieuwe kaart heeft nergens last van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan