• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

YPbPR kabel geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

noah2003

Ik heb gisteren de nieuwe decoder aangesloten de hd-pvr van cisco.

Mijn lcd is hd-ready dus geen hdmi ingang wel een YPbPR ingang.

Gisteren een monsterkabel gekocht en zodra ik deze aansluit op de decoder en op de tv krijg ik geen beeld op de tv.

Indien ik een scart aansluit krijg ik dit wel. Wat doe ik verkeerd?

Is het een instelling op de decoder?

By the way: als ik een componentkabel (YPbPR) op de iphone aansluit en op de lcd krijg ik wel beeld. Dus aan de lcd zou het niet moeten liggen.
 
Misschien moet je de component uitgang nog activeren via de Cisco setup settings?
Meestal moet je daar een keuze maken tussen het gebruik van SCART-RGB of component (YPbPr) uit.

Ik weet trouwens niet of de component uitgang bij de Cisco nog wel werkt sinds de laatse firmware updates aangezien de S-Video uitgang kort geleden ook al is uitgeschakeld door Ziggo.

Maar zelfs als de component uitgang wel werkt schiet je er nog niet veel mee op doordat de component uitgang bij de Cisco is gelimiteerd tot SD/PAL resoluties, dezelfde resoluties dus als de SCART-RGB uitgang.
Dus geen HD mogenlijkheid via component!...helaas...:giveup:

Zie ook:
Cisco 8455DVB: Advies gevraagd icm Philips 32PF9966
 
Misschien moet je de component uitgang nog activeren via de Cisco setup settings?
Meestal moet je daar een keuze maken tussen het gebruik van SCART-RGB of component (YPbPr) uit.

Ik weet trouwens niet of de component uitgang bij de Cisco nog wel werkt sinds de laatse firmware updates aangezien de S-Video uitgang kort geleden ook al is uitgeschakeld door Ziggo.

Maar zelfs als de component uitgang wel werkt schiet je er nog niet veel mee op doordat de component uitgang bij de Cisco is gelimiteerd tot SD/PAL resoluties, dezelfde resoluties dus als de SCART-RGB uitgang.
Dus geen HD mogenlijkheid via component!...helaas...:giveup:

Zie ook:
Cisco 8455DVB: Advies gevraagd icm Philips 32PF9966

Oke bedankt voor je hulp. Dan ga ik de kabels maar terugbrengen aangezien ik dus geen HD kan kijken via de decoder.

Beetje jammer met een hd decoder.
 
Oke bedankt voor je hulp. Dan ga ik de kabels maar terugbrengen aangezien ik dus geen HD kan kijken via de decoder.

Beetje jammer met een hd decoder.

Inderdaad.... :cry: :giveup::cry:
 
Mijn lcd is hd-ready dus geen hdmi ingang wel een YPbPR ingang.


Mijn TV is ook hd-ready maar heeft wel een hdmi ingang, zelfs twee.
 
Oke bedankt voor je hulp. Dan ga ik de kabels maar terugbrengen aangezien ik dus geen HD kan kijken via de decoder.

Beetje jammer met een hd decoder.

Probeer even via scart of je beeld kunt krijgen, dan zet je de ontvanger in het menu naar CVBS in plaats van RGB.
Dan werkt hij zoals je wilt. Maar de beeldverwerking via YPbPR is wel analoog.
 
Maar de beeldverwerking via YPbPR is wel analoog.

Dat betekent natuurlijk niet dat er via YPbPR (component)/analoog geen goede (HD) beeldkwaliteit mogenlijk is.
Maar de grootste tekortkoming blijft natuurlijk dat bij de Cisco via analoog/YPbPR geen HD resoluties kunnen worden gebruikt.. :giveup:
 
Dat betekent natuurlijk niet dat er via YPbPR (component)/analoog geen goede (HD) beeldkwaliteit mogenlijk is.
Maar de grootste tekortkoming blijft natuurlijk dat bij de Cisco via analoog/YPbPR geen HD resoluties kunnen worden gebruikt.. :giveup:

Klopt als een bus, de Cisco geeft naar mijn mening in vergelijking met de HDMI uitgang slecht beeld via de YPbPR uitgang.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan