• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

ITV Netwerkfout

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit weekend tientallen voorbeelden weten verzamelen met zeer veel info.
Zojuist doorgezet en aangegeven dat het probleem niet is opgelost. Heb zelf ook een nieuwe weg gevonden om meer druk op de netwerkfout en overige Cisco/VOD issues te zetten.

Meer info volgt.

Ook hier net weer ITV opnieuw moeten installeren. Helaas werkt het nog steeds niet goed.

- Koefnoen van 12 sept stop na ong 6 minuten met afspelen en blijft hangen
- Koefnoen van 19 sept heeft wel een knop Afspelen, maar totaal geen response. Niet eens een foutmelding oid.

Ik begin zo langzamerhand steeds meer het idee te krijgen dat alleen met de hulp van de media er bij Ziggo ECHT iets gaat gebeuren en de boel vlot wordt opgelost en alle klanten met problemen zich gaan melden en een vergoeding gaan krijgen voor het in gebreke blijven van Ziggo en de ITV.

Het is echt vd zotte dat dit allemaal zolang moet duren!

Ik heb het e.e.a. iig kenbaar gemaakt bij TROS Radar vandaag en een nieuw topic geopend met een voorbeeld brief. Hopelijk komen er genoeg gebruikers met klachten, zodat er eindelijk open communicatie komt en een erkenning van Ziggo dat de dienst nog verre van optimaal werkt.

Met vr. gr.,

Koen Hak
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Helaas, ook bij mij vandaag weer netwerkfout. na het opnieuw activeren werkt het wel weer, maar toch moet dit toch niet de bedoeling zijn. Wat mij wel opvalt is dat als ik scroll bij uitzending gemist ik na een titel of 7 ook een netwerkfoutkrijg. Dus ik zoek nu met kleine stapjes tegelijk. :mrgreen:
 
Hier ook hetzelfde verhaal waar heb ik nou een abonnement op eigenlijk op storingen of op ITV??
 
Hoera, echt waar..

Vandaag was het weer zover ITV bekijken met een scherm vol blokjes en een geluid niet om aan te horen. Spanning van de cisco eraf terug naar fabrieksinstelling en kabelmodem opnieuw geactiveerd alles gedaan het geeft geen verbetering. Om moedeloos van te worden. Je moet tegen woordig een ITer zijn om naar een programma naar keuze te kunnen kijken. En onder tussen gaat Ziggo vrolijk door met het afschrijven van je abonnement gelden. En zeker geen gebaar van Ziggo door te zeggen we gaan voorlopig het incasso stoppen tot dat de storing is verholpen. Op het invullen van klachtenformulier op de Ziggo site heeft ook geen zin antwoord krijg je niet. Hallo ZIGGO worden we nu eens een keer wakker, doe eens iets om je klanten tegemoet te komen wat maak me niet uit, maar doe wat !!!!!
 
Yes, sinds vandaag (3weken niks) postcode 7512 doet ITV het weer.:thankyou:
dacht ach laat ik weer eens checken, en ineens speelt hij weer af.
hopelijk blijft het goed gaan, situatie in huis is niks veranderd qua kabels
etc. dus het lag wel aan ziggo.
zo ff gone in 60sec kijkeu :)
 
Ook hier is het nu meer regel dan uitzondering dat uitzending gemist werkt.
Zeer regelmatig netwerkfout, ik doe dan niets en probeer het een dag later.
Als ik geluk heb werkt het dan.
Toch nu het steeds regelmatiger wordt dat er niet gekeken kan worden wil ik weleens weten wat Ziggo nu doet aan alle kosten van de telefoongesprekken.
Want 1 ding is mij wel heel duidelijk: facturatie en afschrijving gaat nooit fout in mijn voordeel.
Elke maand betalen voor een dienst die het niet doet is na mijn mening de boel oplichten.
Of het werkt of het werkt niet, ik heb er weinig aan dat een of andere Ziggo medewerker hier leuk loopt mee te schrijven om te constateren dat het dan wel dan niet werkt en zo aan de informatie komt.
Ik heb zelf in het testteam gezeten en zoals op dit forum iedereen kan lezen was het een waardeloze test waar nauwelijks onderzoek heeft plaats gevonden.
Dan om sommige leden om hun gegevens te vragen om dan het euvel op te lossen is ronduit schandalig.
Los het op voor ieder abonnee of stop met de diensten tot het wel werkt.
Het zou hoffelijk zijn om alle abonnee's die nu al maanden betalen of een decoder hebben gekocht vrij te waarden van kosten totdat alles wel goed werkt.
Niet zeggen dat het maar een bepaald groepje is die hinder ondervind..
Als een bedrijf als Mediamarkt voorlopig al stopt met de promotie van de interactive TV is er iets goed mis.
Ik stel voor dat alle gedupeerde zich verenigingen en gezamelijk de rekening bij Ziggo gaan neerleggen.
Alleen kom je bij Ziggo geen stap verder, maar dat hoef ik hier niet te schrijven
 
Ook hier is het nu meer regel dan uitzondering dat uitzending gemist werkt.
Zeer regelmatig netwerkfout, ik doe dan niets en probeer het een dag later.
Als ik geluk heb werkt het dan.
Toch nu het steeds regelmatiger wordt dat er niet gekeken kan worden wil ik weleens weten wat Ziggo nu doet aan alle kosten van de telefoongesprekken.
Want 1 ding is mij wel heel duidelijk: facturatie en afschrijving gaat nooit fout in mijn voordeel.
Elke maand betalen voor een dienst die het niet doet is na mijn mening de boel oplichten.
Of het werkt of het werkt niet, ik heb er weinig aan dat een of andere Ziggo medewerker hier leuk loopt mee te schrijven om te constateren dat het dan wel dan niet werkt en zo aan de informatie komt.
Ik heb zelf in het testteam gezeten en zoals op dit forum iedereen kan lezen was het een waardeloze test waar nauwelijks onderzoek heeft plaats gevonden.
Dan om sommige leden om hun gegevens te vragen om dan het euvel op te lossen is ronduit schandalig.
Los het op voor ieder abonnee of stop met de diensten tot het wel werkt.
Het zou hoffelijk zijn om alle abonnee's die nu al maanden betalen of een decoder hebben gekocht vrij te waarden van kosten totdat alles wel goed werkt.
Niet zeggen dat het maar een bepaald groepje is die hinder ondervind..
Als een bedrijf als Mediamarkt voorlopig al stopt met de promotie van de interactive TV is er iets goed mis.
Ik stel voor dat alle gedupeerde zich verenigingen en gezamelijk de rekening bij Ziggo gaan neerleggen.
Alleen kom je bij Ziggo geen stap verder, maar dat hoef ik hier niet te schrijven
Ben het hier helemaal mee eens. Heb ik niets meer aan toe te voegen.
 
Vandaag netwerkfout > itv opnieuw instaleren > filmpje contact kijken> 5 minuten later >stopt ie er weer mee> netwerkfout


Het zal toch niemand meer verbazen dat mijn brief naar radar verstuurd is.
 
Ah er staat een melding van een storing op de site. fabrieksinstellingen herstellen en dan moet het weer werken.
Ziggo vergeet het maar!!!! 2 minuten kijken en dan ..... ja hoor: netwerkfout.
Ik kan wel weer gaan bellen, maar uit ervaring weet ik nu wel dat dat niets uitmaakt. Heeft mij al teveel gekost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan