• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Ik betaal ieder maand 10 euro te veel!!!

Status
Not open for further replies.
J

J de Ruijter

Ik heb al jaren een 'alles in 1' maar blijk al 3 jaar alle onderdelen apart te betalen
 
Wat moeten wij hiermee?
Een belletje naar 1200 dan wordt het hopelijk snel opgelost.
Jos
 
Ziggo rekent voor de 3 onderdelen los 64,95 terwijl ik een 'alles in 1' heb besteld voor 54,95. Hier kwam ik nu na 3 jaar achter. Dacht altijd dat het kwam door hoge telefoonkosten doordat mijn vrouw Zwitserse is en vaak met familie en vrienden in Zwitserland belt.
Om nu 3 jaar terug te vragen lijkt mijn wat veel. Dus ik vraag slechts 1 jaar dus 120 euro terug.
Dit lijkt mij redelijk. Ziggo gaat daar niet in mee en zegt dat ik beter de rekening had moeten controleren......
Ligt dit aan mij?
Ik baal hier heel erg van!!!!!
 
Tja... Ziggo zou zich inderdaad wel iets coulanter mogen opstellen, maar inderdaad: je eigen rekeningen controleren (al is het maar af en toe) is wel je eigen verantwoordelijkheid.
Heb je nog ergens een brief/e-mail oid waar in staat wat je ooit besteld hebt?
 
Misschien eens een mailtje sturen naar Vara`s Kassa... misschien dat Ziggo dan wel het door jou teveel betaalde geld terug betaald.
Kijk eens goed je contract na... foutjes worden tenslotte overal gemaakt.
Mocht Ziggo zich vergist hebben dan heb je volgens mij gewoon recht op die 360 euro. Voor hetzelfde geld, heb jij je vergist....
Voor Ziggo zou deze terug betaling geen probleem moeten wezen... zeker gezien de miljoenen omzet die ze hebben.
 
Ziggo rekent voor de 3 onderdelen los 64,95 terwijl ik een 'alles in 1' heb besteld voor 54,95. Hier kwam ik nu na 3 jaar achter. Dacht altijd dat het kwam door hoge telefoonkosten doordat mijn vrouw Zwitserse is en vaak met familie en vrienden in Zwitserland belt.
Om nu 3 jaar terug te vragen lijkt mijn wat veel. Dus ik vraag slechts 1 jaar dus 120 euro terug.
Dit lijkt mij redelijk. Ziggo gaat daar niet in mee en zegt dat ik beter de rekening had moeten controleren......
Ligt dit aan mij?
Ik baal hier heel erg van!!!!!
Aan de ene kant kan Ziggo wel iets coulanter zijn als de fout bij hun ligt, maar als klant zijnde is het wel iets slimmer als je je factuur goed bestudeerd.
 
Ziggo rekent voor de 3 onderdelen los 64,95 terwijl ik een 'alles in 1' heb besteld voor 54,95. Hier kwam ik nu na 3 jaar achter.
Volgens mij was er 3 jaar geleden geen 'Alles-in-1' voor €54,95,-.
En alleen losse pakketten voor TV & Telefonie en TV & Internet.
TV + Internet+ Telefonie leidt automatisch tot Alles-in-1.
 
Volgens mij was er 3 jaar geleden geen 'Alles-in-1' voor €54,95,-.
En alleen losse pakketten voor TV & Telefonie en TV & Internet.
TV + Internet+ Telefonie leidt automatisch tot Alles-in-1.

Dat was er wel, de alles in een abonnementen hadden sneller internet dan losse.
 
Volgens mij was er 3 jaar geleden geen 'Alles-in-1' voor €54,95,-.
En alleen losse pakketten voor TV & Telefonie en TV & Internet.
TV + Internet+ Telefonie leidt automatisch tot Alles-in-1.

Vond nog een oude factuur van juli 2012:
Alles-in-1 Plus:
Televisie & Radio
5 verrassingszenders
Internet
Telefonie
voor de vaste prijs van € 52,00
 
Vond nog een oude factuur van juli 2012:
Alles-in-1 Plus:
Televisie & Radio
5 verrassingszenders
Internet
Telefonie
voor de vaste prijs van € 52,00
Volgens mij had ik die ook, maar dan Basis voor €42,-
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top