• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bug&Wishlist

Status
Not open for further replies.
aanvulling wishlist

Hoi,

sinds enkele weken nu overgestapt van een Panasonic TU-DC40RD naar een Humax iHDR-5050c. HD gebruik ik (nog) niet (geen HD TV), maar met het oog op de toekomst en de veelal zeer positieve ervaringen van deze Humax besloten toch voor deze te gaan.

Nu valt het volgende me op. Bij de Panasonic kom je voor iedere zender (op zowel radio als tv) het geluidsniveau apart instellen. Geluid van verschillende TV-zenders verschilt een beetje, maar het verschil tussen geluid van TV en Radio vind ik nogal storend (geluid Radio is veel harder dan geluid TV).

Toevoeging aan de wishlist is derhalve:
- instellen geluidsniveau's per zender (of in ieder geval radio/TV apart)


Dat radio na standby altijd terugvalt naar de eerste zender in het lijstje stoort me overigens ook, maar dat is al gemeld.
 
Hoi,

sinds enkele weken nu overgestapt van een Panasonic TU-DC40RD naar een Humax iHDR-5050c. HD gebruik ik (nog) niet (geen HD TV), maar met het oog op de toekomst en de veelal zeer positieve ervaringen van deze Humax besloten toch voor deze te gaan.

Nu valt het volgende me op. Bij de Panasonic kom je voor iedere zender (op zowel radio als tv) het geluidsniveau apart instellen. Geluid van verschillende TV-zenders verschilt een beetje, maar het verschil tussen geluid van TV en Radio vind ik nogal storend (geluid Radio is veel harder dan geluid TV).

Toevoeging aan de wishlist is derhalve:
- instellen geluidsniveau's per zender (of in ieder geval radio/TV apart)


Dat radio na standby altijd terugvalt naar de eerste zender in het lijstje stoort me overigens ook, maar dat is al gemeld.

fantastisch idee, hij staat er bij.... en dat na bijna een jaar nog ;)
 
En jij denkt dat zij dat niet doen?
Een goed werkende bugvrije update laat zich niet afdwingen. ;)
Nee, dat klopt helemaal. Maar meer dan een jaar doen over een upgrade dat is echt belachelijk, hoe dan ook. Weet je wat er tegenwoordig in een jaar aan techniek en innovatie gebeurt in deze wereld? Een jaar doorlooptijd voor een upgrade betekent gewoonweg dat er geen capaciteit (en dus prioriteit) opzit. En dat moeten zij/wij gewoon onderkennen.

Dan ook mijn positieve bijdrage: het is een superrrrrrr apparaat in alle opzichten! Ik heb nog nooit zo'n compleet, goedwerkend en gebruikersvriendelijk apparaat gehad. Een dikke 9!
 
Het gaat dan ook niet om een upgrade waar ze mee bezig zijn maar om bugfixes.
Er zijn dus al verscheidene releases geweest alleen volgens de berichten introduceerden die weer problemen met HDMI.
Het schijnt dus niet zo gemakkelijk te gaan zoals de meesten denken.
 
Een goed werkende bugvrije update laat zich niet afdwingen.
Nee, afdwingen zeker niet. Ook al omdat software nooit helemaal bugvrij is.:sad:
Maar in dit geval duurt een bug-fix voor bekende problemen wel heel erg verschrikkelijk lang.:evil:

En de opmerkingen van Cees doen er niet aan af dat ik echt het gevoel begin te krijgen dat we aan het lijntje worden gehouden.

Mijn stelling: :giveup:Er komt geen update voor de Humax iHDR505o-C:giveup:

Er zit geen economische drive achter. Deze versie wordt alleen verkocht voor Ziggo in Nederland en de reparatie van de bugs zal de verkoop niet doen stijgen.
 
Er zit geen economische drive achter. Deze versie wordt alleen verkocht voor Ziggo in Nederland en de reparatie van de bugs zal de verkoop niet doen stijgen.
Ik zou niet weten waarom niet, de Humax 5050C wordt nog steeds volop verkocht in Nederland.
Het is naast de Cisco de enige HD PVR kabeldecoder die er beschikbaar is.

Laat ik de Dreambox maar weer even buiten beschouwing.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top