• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

zendervolgorde KDL-40W5500

Status
Not open for further replies.
R

Ruudski

Wat er iemand of je de zendervolgorde kan aanpassen op de Sony KDL-40W5500 :giveup: dit lukt mij niet na het plaatsen van de Cam kaart..
 
Wat er iemand of je de zendervolgorde kan aanpassen op de Sony KDL-40W5500 :giveup: dit lukt mij niet na het plaatsen van de Cam kaart..

Dat klopt. Sony heeft de zendervolgorde vastgezet in de laatste firmware release. Er is bij Sony gemeld dat veel mensen dit vervelend vonden maar het bleek een vrij ingewikkeld verhaal om de zendervolgorde weer instelbaar te maken. Ik heb wel begrepen dat ze er mee bezig zijn geweest maar wat de huidige status is weet ik niet.

Misschien kan anoniem ons bijpraten. Hij heeft destijds ook contact gehad met Sony i.v.m. de zendervolgorde.
 
Kan overigens wel de favorieten programeren, alleen moet je dan iedere keer op hartje drukken om te kiezen uit de favorieten :thankyou:
 
Kan overigens wel de favorieten programeren, alleen moet je dan iedere keer op hartje drukken om te kiezen uit de favorieten :thankyou:

Kun je wel de zendervolgorde aanpassen in de favorietenlijst? Ik heb ergens gelezen dat dat ook niet kon. Ik heb zelf die favorietenlijst nog nooit gebruikt.
 
De zendervolgorde kan ik niet aanpassen, klopt
 
Dat klopt. Sony heeft de zendervolgorde vastgezet in de laatste firmware release. Er is bij Sony gemeld dat veel mensen dit vervelend vonden maar het bleek een vrij ingewikkeld verhaal om de zendervolgorde weer instelbaar te maken. Ik heb wel begrepen dat ze er mee bezig zijn geweest maar wat de huidige status is weet ik niet.

Misschien kan anoniem ons bijpraten. Hij heeft destijds ook contact gehad met Sony i.v.m. de zendervolgorde.


Eind oktober wordt de software met de sorteer functie verwacht, we zullen deze software echter opnieuw testen. Als de software goedgekeurd wordt zullen we deze versie ook op het netwerk plaatsen.
 
Joepiee :pompom:
Dank je Anoniem voor het doorspelen van ons verzoek naar sony :thankyou:
 
:giveup:Ik heb inmiddels de nieuwe firmware update van Sony 1.6 geinstalleerd op mijn KDL-40W5500, maar als ik naar sorteren zenders ga kan ik nog steeds niet sorteren :giveup:
Ik had juist gehoopt dit in de nieuwe release te kunnen instellen.
 
Lees de tekst maar eens goed op de site van Sony want daar staat deze regel.

"DVB-Cable- Graag aandacht voor het volgende, na het updaten naar deze nieuwe software versie zal de programma sorterings functie in dit apparaat niet meer beschikbaar zijn zoals wordt voorgeschreven door de kabelexploitant. Indien dit voor U niet acceptabel is stop dan met de update."

Goed lezen voor je een update doet!!
 
na het updaten naar deze nieuwe software versie zal de programma sorterings functie in dit apparaat niet meer beschikbaar zijn zoals wordt voorgeschreven door de kabelexploitant.

mmm klinkt vreemt...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top