• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bug&Wishlist

Status
Not open for further replies.
Ik ben het deels met je eens. Het beste media center vind ik toch MediaPortal (www.team-mediaportal.com). Dit ondersteund HD goed en biedt veel meer mogelijkheden :wink:

Heb media portal ook gebruikt
Zelfs wat in geprogrammeerd en wat dingen in gefixed.
Maar het was (toen ik het teste en gebruikte) gewoon niet zo gelikt en makkelijk in gebruik als Vista Media Center

En nu met Windows 7 media center je hebt gewoon out of the box HD ondersteuning met FireDTV en alphcrypt
Dus ik heb er nu 3 tuners in zitten het werkt bijna perfect. Als ik een tour liefhebber was zat ik nu gebeiteld met NED 1 HD tour.. Wat een pracht beeld geeft dat zeg zeker als je even zapped tussen NED1 normaal en NED1 HD..

Ik heb inmiddels een paar jaar een media center in huis, maar heb sinds kort toch de Humax ernaast gekocht omdat het opnemen toch te vaak fout gaat. Na een paar jaar proberen met verschillende media centers, diverse hardware etc. was ik het zat.

ik zit al een tijdje op een stille dell pc 1.8ghz dual core met nu dus Win7.
Ik wou er ook een humax bij naast kopen. En een vriend van mij heeft er 1 gekocht met de eerste batch, dus ik heb er tijdje mee kunnen spelen en ik was toch totaal verbaast en totaal teleurgesteld in de gebruiks vriendelijkheid van de humax. Sorry het kan gewoon bij lange na niet tippen aan de Win7 Media Center. En dan heb ik het alleen maar over TV/Guide kijken/opnemen. Niet over de rest die je er nog bij krijgt met een media center.
Wat gewoon jammer is, humax moet gewoon kijken hoe de media center werkt dat gewoon 1 op 1 overnemen.

Overigens heb ik dus nu 1 FloppyDTV tuner met Alphacrypt over.
Nog liefhebbers....? :wink:

ja mijn broertje.. wat moet je er voor hebben?
 
Misschien al eens genoemd, maar om daarvoor nou 79 pagina's door te gaan spitten (en via de zoekfunctie vond ik niets).
wanneer ik audio (mp3) vanaf de externe harde schijf wil afspelen, verdwijnt het geluid na 2 a 3 seconden (maar alleen) bij het eerste nummer (als de bestandsnaam met "01" begint, en dat komt nogal vaak voor als je mp3's maakt/ript via mediaplayer 11 van windows)) simpel vooruit en terugspoelen zorgt ervoor dat je het nummer alsnog kunt horen...
 
Misschien al eens genoemd, maar om daarvoor nou 79 pagina's door te gaan spitten (en via de zoekfunctie vond ik niets).
wanneer ik audio (mp3) vanaf de externe harde schijf wil afspelen, verdwijnt het geluid na 2 a 3 seconden (maar alleen) bij het eerste nummer (als de bestandsnaam met "01" begint, en dat komt nogal vaak voor als je mp3's maakt/ript via mediaplayer 11 van windows)) simpel vooruit en terugspoelen zorgt ervoor dat je het nummer alsnog kunt horen...


toegevoegd
 
Wat mij gisteravond opviel was dat de sterkte van het uitgaande antennesignaal (die weer op de tv zit aangesloten zit) erg zwak is als de 5050 uit staat. Als ik nog even, zonder de 5050 aan te zetten, naar iets wil kijken (dus analoog) dan is dat welhaast onmogelijk omdat het behoorlijk sneeuwerig is. Als de 5050 aan staat dan is het uitgaande signaal wel goed.
 
Het lijkt me niet onlogisch dat als de 5050 niet aan is dat de "doorlus-funktie" dan ook niet werkt. :wink:
 
Wat mij gisteravond opviel was dat de sterkte van het uitgaande antennesignaal (die weer op de tv zit aangesloten zit) erg zwak is als de 5050 uit staat.

Bedoel je met de knop op de achterkant uitgezet ?
Dan zet je de hele voeding uit en doet de doorlusversterker het ook niet, dat is (zoals eerder geschreven) een normale feature en geen bug.
 
Wat mij gisteravond opviel was dat de sterkte van het uitgaande antennesignaal (die weer op de tv zit aangesloten zit) erg zwak is als de 5050 uit staat. Als ik nog even, zonder de 5050 aan te zetten, naar iets wil kijken (dus analoog) dan is dat welhaast onmogelijk omdat het behoorlijk sneeuwerig is. Als de 5050 aan staat dan is het uitgaande signaal wel goed.


Ik het hetzelfde mee gemaakt met de TV op de slaapkamer.....

Wanneer de 5050 in "deep sleep" staat, is de antenneversterker uitgeschakeld en heb je dus geen/slecht beeld via je analoge uitgang
Wanneer de 5050 in "normale" standby staat, werkt alles en kun je ook via de analoge uitgang TV kijken.
Controleer dus even in het menu van je 5050 hoe je 'm hebt ingesteld qua stand-by

Succes !
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top