• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bug&Wishlist

Status
Not open for further replies.
Bestandsbeheer en Medialist kunnen hun eigen sortering hebben dus daar kun je niet op blind varen.
Ik zie inmiddels dat je ook via de Medialist kunt wissen (mits niet aan het opnemen) dus mijn probleem is daarmee te omzeilen.
Echter als je, zoals sommigen onder ons :wink: , veel opgenomen hebt dan doe je dit wissen liever via bestandsbeheer lijkt me. Ik heb het nog niet geprobeerd maar kun je daar ook niet meerdere opnames tegelijkertijd kiezen en ze dan in 1x wissen?
Ik blijf het graag als een wish zien om in Bestandsbeheer iets te hebben waardoor de opname uniek herkenbaar is.
Mooie techniek trouwens die foto's van het scherm........ :mrgreen:

de wish is dus ook toegevoegd. ach zonder de foto's waren we nu nog aan he bakkeleien over wel of niet wissen in scherm a, b of c :giveup:
grappig is wel dat de kleuren afwijken maar jah daar valt weinig aan te doen (lang leve LCD).

Misschien kan iemand met een polarisatiefilter een foto maken dan heb je geen last van het kleurverschil :evil::rolleyes: haha
 
Last edited by a moderator:
Poeh he twee pagina's om er achter te komen wat nu eigenlijk de pagina "bestandsbeheer" is, en dat voor doorgewinterde gebruikers :mrgreen: (en voor de gebruiksaanwijzing lezert: Hoofdstuk 11, pag 54).

Fijn dat het nu aan de wishlist wordt toegevoegd, het zou ook het managen naar een externe USB schijf een stuk makkelijker/overzichtelijker maken.

Als datum gegevens niet zo belangrijk zouden zijn om onderscheid te maken tussen opgeslagen programma's in bestandsbeheer, zou het eigenlijk juist een wish moeten zijn om die overbodige datum info in de andere lijstjes juist weg te laten :P :evil: (Gelukkig komt die wens bij niemand op :D)
 
Last edited by a moderator:
Het staat al op de wishlist.

En om eerlijk te zijn vind ik het wel hinderlijk.
Zit je in een spannende film en dan komt er midden in het beeld die melding. :(
Dus de optie om meldingen aan of uit te zetten is voor mensen zoals ik zeer welkom. :D

ja precies dat bedoelde ik ook, zit je net lekker in een spannende film krijg je zo'n irritante melding (is bijna net zo irritant als de reclame blokken van de comm. omroepen)
 
Bestandsbeheer en Medialist kunnen hun eigen sortering hebben dus daar kun je niet op blind varen.
Ik zie inmiddels dat je ook via de Medialist kunt wissen (mits niet aan het opnemen) dus mijn probleem is daarmee te omzeilen.
Echter als je, zoals sommigen onder ons :wink: , veel opgenomen hebt dan doe je dit wissen liever via bestandsbeheer lijkt me. Ik heb het nog niet geprobeerd maar kun je daar ook niet meerdere opnames tegelijkertijd kiezen en ze dan in 1x wissen?
Ik blijf het graag als een wish zien om in Bestandsbeheer iets te hebben waardoor de opname uniek herkenbaar is.
Mooie techniek trouwens die foto's van het scherm........ :mrgreen:

Ga je in bestandsbeheer dan vervolgens naar "bewerkmodus" om veel tegelijkertijd te kunnen wissen of hou je het standaard menu dus met de 2 lijsten naast elkaar?
Als ik de lijsten vergelijk dan is bij mij de sortering hetzelfde als in de medialist.
Ik neem ook veel op maar wiste altijd meteen als ik het programma gezien had. Dat gaat nu niet meer dus pas ik na het kijken de naam aan zodat ik weet dat die gewist kan worden.
Als er vervolgens veel staan, en ik kan wissen, dan doe ik dat inderdaad ook via bestandsbeheer en vervolgens "bewerkmodus."
Een herkenbaarheid voor een opname zoals jij het aangeeft is uiteraard wel handig.
 
Nog een Wish of Bug? Info weergavetijd.

In het menu kun je instellen hoe lang de "info weergavetijd" getoond moet worden.
Hier staat deze op 3 seconden.
Echter geldt deze instelling niet voor de info balk waar de tijd wordt weergegeven (play, pauze). Op het moment dat je vooruit of terug skipt of na pauze weer op play drukt blijft deze info balk exact 10 seconden staan. Dus dan vallen ook de ondertitels weg. Nu beeindig ik deze balk steeds met "exit."
Vreemd dat deze weergavetijd niet gelijk getrokken wordt met je instelling.

Dus is het een Wish of een Bug en vinden jullie dat deze ook op de lijst moet komen?
 
Dus is het een Wish of een Bug en vinden jullie dat deze ook op de lijst moet komen?

:thumb up: Ja, die moet inderdaad op de lijst.
Stom dat ik dat zelf niet meld. Ik erger me er steeds weer aan.
Ik vind het een bug en als wish dat de tijd aangepast kan worden.
 
Bug en Wish.

:thumb up: Ja, die moet inderdaad op de lijst.
Stom dat ik dat zelf niet meld. Ik erger me er steeds weer aan.
Ik vind het een bug en als wish dat de tijd aangepast kan worden.

Oke, zal het doorgeven aan de TS.
Ik erger me hier ook al een tijd aan en vergat het steeds hier op de lijst te zetten.
Bij deze
 
Ik weet niet of dit hier thuishoort, maar ik heb de volgende vraag. Ik heb nu pas een Humax IR-FOX C standaard decoder in gebruik genomen en er is mij iets vervelends opgevallen bij de RGB SCART output van deze decoder. Het beeld wordt namelijk bij RGB output nogal naar rechts en naar boven toe verschoven zodra RGB wordt geselecteerd in het instellingen menu. Wordt er daarentegen gekozen voor composiet of s-video output via de TV SCART, dan treedt deze verschuiving niet of nauwelijks op. Dit ligt aan de Humax en niet aan mijn TV, aangezien de bedoelde verschuiving bij een RGB signaal van een andere decoder (Samsung) op diezelfde TV ingang niet optreedt.

Mijn vraag: kan iemand eens testen hoe de TV SCART uitgang van de Humax 5050 zich gedraagt bij het schakelen tussen composiet, s-video en RGB? Treedt bij de Humax 5050 ook een aanzienlijke verschuiving op van het beeld bij gebruik van RGB? Indien ja, dan zou dit m.i. ook moeten worden toegevoegd aan de bug list.
 
Mijn vraag: kan iemand eens testen hoe de TV SCART uitgang van de Humax 5050 zich gedraagt bij het schakelen tussen composiet, s-video en RGB? Treedt bij de Humax 5050 ook een aanzienlijke verschuiving op van het beeld bij gebruik van RGB? Indien ja, dan zou dit m.i. ook moeten worden toegevoegd aan de bug list.

Je wilt een mogelijke bug rapporteren die je niet zelf kunt constateren omdat je geen 5050c hebt? :shock:

Sowieso is het gebruik van scart bij de 5050c een bug, een HighDef decoder moet je met HDMI aansluiten
 
Je wilt een mogelijke bug rapporteren die je niet zelf kunt constateren omdat je geen 5050c hebt?
Niet geheel onverstandig. Gezien de support op de overige "gecertificeerde" ontvangers is de kans groot dat de aangekodigde firmware update de enige firmware update voor deze ontvanger zal zijn. Als Riparius misschien ooit nog eens deze ontvanger wil aanschaffen vanwege de HDTV opname mogelijkheden dan is dit wellicht de enige kans om dit aan te kaarten en goed te krijgen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top