• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Bug&Wishlist

Status
Not open for further replies.
Hier mijn voorlopige lijst met bugs en wishes voor dit verder uitstekende apparaat:

Bugs:

1. Teletekst aspect ratio is van 4:3 naar 16:9 vervormd

...

Wishes:

1. Dimbaar display/status LED
... lijkt nu een noodverlichting en een mistachterlicht ...

2. Picture in picture
Anoniem: "PIP zal niet gaan, want de hardware ondersteunt geen dual decoding"

3. Sneller wissen van een file of map (bestandsbeheer)
... dit moet onder *nix toch echt veel sneller kunnen dan >5sec voor een lege map ...
...

Wordt vervolgd.
 
Last edited by a moderator:
Hier mijn voorlopige lijst met bugs en wishes voor dit verder uitstekende apparaat:

Bugs:

1. Teletekst aspect ratio is van 4:3 naar 16:9 vervormd

...

Wishes:

1. Dimbaar display en status LED

2. Picture in picture

...

Wordt te zijner tijd vervolgd.

PIP zal niet gaan, want de hardware ondersteunt geen dual decoding.
 
Ik heb nog wel iets voor de wishlist:
het aan en uit kunnen schakelen van meldingen.

Zoals timeropname gestart en timeropname gestopt.
Het is namelijk best hinderlijk als je net in een spannende scène zit in een film en er komt de melding timeropname gestart of gestopt voorbij.
 
Last edited by a moderator:
Nog een bug(misschien al gemeld, ik kon het niet vinden): ik neem op via de timer vanuit een startsituatie dat alle apparaten uit staan. Als ik vervolgens tijdens deze opname TV wil kijken is er geen geluid. Enige oplossing: hardware-matig de 5050 uit en aanzetten, ik ben dan dus een stukje opname ook kwijt.
Kent iemand dit probleem?

Joris
 
Wish: scrollen display bij langere tekst.

Ik heb even gezocht of hij er al bijstond maar ik mis dat het display 1x scrollt als er een langere tekst wordt weergegeven. Dus een langere zendernaam of filename. Nu blijft hij afgebroken staan.

Dus niet zoals bij de P850R dat hij blijft scrollen (of de optie UIT) maar 1x dynamisch en vervolgens statisch tot een nieuwe actie uitgevoerd wordt.

Meerdere mensen die dit een Wish vinden?
 
Ik heb er ook nog een voor de wishlist

als je op GUIDE staat en je drukt de i toets in om informatie over een programma te krijgen dan komt de pop up gedeeltelijk over het TV venster waardoor je mede kijkers hun programma even niet kunnen volgen. Dit is jammer en kan voorkomen worden door de pop up box naar rechts te verschuiven
 
Gebeurt er nog iets met deze bug&wishlist?
Ik zie saymr2me al heel lang niet meer actief zijn in deze post.
Of hij heeft lekker vakantie natuurlijk.

Zijn er meerdere die het 1x scrollen missen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top